وزش باد شدید در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز وزش باد شدید در شمال‌غرب، مرکز و جنوب شرق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه با با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: برای امروز وزش باد شدید در مناطق شمال‌غرب، مرکز و جنوب شرق استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: وزش باد تا روز پنجشنبه در این مناطق ادامه دارد.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست بیان کرد: احتمال شکستگی درختان، پاره شدن بنر‌ها و سقوط تابلو‌های تبلیغاتی واحتمال خسارت به گلخانه‌ها دور از انتظار نیست.

او گفت: از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود و در برخی مناطق استان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و بیشترین مناطق تحت تاثیر شمال، مرکز، و جنوب غرب استان است.

او گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و صبح امروز لاله زار با دمای ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار