بازداشت یک تبعه ایرانی در تگزاس به اتهام تشابه اسمی

پلیس تگزاس یک تبعه ایرانی را که تصور می‌شد نامش مشابه نامی در فهرست مظنونان تروریستی تحت تعقیب آمریکاست، بازداشت کرد.

پلیس تگزاس هفته گذشته یک مهاجر غیرقانونی ایرانی به نام علیرضا حیدری که نام او در فهرست مظنونان تروریستی تحت تعقیب آمریکا قرار داشت، هنگام تلاش برای ورود غیرقانونی به خاک آمریکا در مرز جنوبی دستگیر کرد.

به گزارش فاکس نیوز، بنابر اعلام اداره ایمنی عمومی تگزاس (DPS) علیرضا حیدری ۲۹ ساله در یک باند قاچاق انسان در مرز در شهر وال ورد تگزاس بازداشت شد. حیدری در حالی که در صندوق عقب یک وسیله نقلیه به همراه چهار مهاجر غیرقانونی دیگر قاچاق می‌شد، بازداشت شده است.

گفته می‌شود که حیدری به بازداشتگاه مرزبانی تحویل داده شد و ابتدا اعلام شد که نام او با پایگاه داده غربالگری تروریسم اف بی آی (TSDB) مطابقت دارد.

با این حال، روز چهارشنبه، یکی از مقامات وزارت امنیت داخلی به فاکس نیوز گفت که پس از بررسی بیشتر، مقامات امنیت داخلی تشخیص دادند که نام حیدری با پایگاه داده غربالگری تروریسم اف بی آی همخوانی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا خودش بزرگترین تروریست هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
وای چه حادثه ای، باید بخاطرش به همه دنیا موشک بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
علی کریمی هم تروریست است او را هم بازداشت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
جادوگرا جادو گرن نه تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
امثال علی کریمی ها زیاد هستند ولی تروریست نیستند ایشان درطول زندگیش بیشتر به خواسته ها ومطالبات شخصی اش اهمیت داده تا به اخلاق وملی گرایی واعتقادات و..برای همین درفوتبال هم با عربده کشی وتهاجم عشقش روکرده! حالا دنبال اهمیت پیدا کردن درفضای مسموم سیاسی است تا ناخنکی هم به این ساختاربزند همین..اگرماهم مثل بوش فکرکنیم که کسانی که بامانیستن با تروریستها هستند پس چه فرقی داریم با این افراد!
آخرین اخبار