تحقیقات انفجار پیشاور: عامل انتحاری در لباس پلیس بود

پلیس ایالت خیبرپختونخوا در گزارشی پیرامون انفجار تروریستی روز دوشنبه این شهر اعلام کرد تروریست در لباس مبدل پلیس به مسجد وارد شده است.

پلیس ایالت خیبرپختونخوا پاکستان در گزارشی پیرامون انفجار تروریستی روز دوشنبه این شهر اعلام کرد: تروریست در لباس مبدل پلیس به مسجد محل حادثه وارد شده است.

به نقل از سایت خبری داون نیوز، درحالیکه چهار روز از حادثه انفجار تروریستی در مسجد منطقه پلیس لاین شهر پیشاور پاکستان می‌گذرد، منابع امنیتی این کشور از شناسایی عامل انتحاری خبر دادند.

معظم جاه انصاری،  رئیس پلیس ایالت خیبرپختونخوا پاکستان در یک نشست مطبوعاتی گفت: پس از بررسی چند روزه شواهد بویژه فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته در مسیر‌های منتهی به مسجد محل حادثه، تروریست انتحاری را شناسایی کردیم که با لباس پلیس به مسجد وارد شده بود. ما به باقی افراد این شبکه تروریستی، نیز نزدیک شده و به زودی تمام آن‌ها را بازداشت و به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

رئیس پلیس ایالت خیبرپختونخوا در مورد جزئیات این انفجار گفت: عامل انتحاری از ۱۰ تا ۱۲ کیلوگرم ماده انفجاری قوی «تری نیتروتولوئن» استفاده کرده است، با این حال بیشتر تلفات این حادثه بر اثر فرو ریختن سقف و آوار بوده است.

به گفته منابع پلیس فرد تروریست با یک دستگاه موتور سیکلت، در لباس مبدل پلیس درحالیکه چهره خود را با ماسک پوشانده بود وارد محوطه مسجد شده است.

شایان ذکر است در این انفجار که ظهر روز دوشنبه همزمان با اقامه نماز در مسجد منطقه پلیس لاین پیشاور رخ داد، بیش از ۹۰ نفر کشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ببخشید چون در مسجد جان باختند،بهتر است بگویید شهید شدند.
آخرین اخبار