کلنگ زنی احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در کهنوج

در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، کلنگ احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه به همت کارخانه تیتانیوم پاسارگاد در کهنوج به زمین زده شد.

 

 

 

 

 

مسلم مروجی فرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه این کلنگ زنی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش معادن و صنایع در توسعه یک ‌منطقه گفت: با وجود صنایع معدنی متعددی که در جنوب کرمان احداث شده، سرعت پیشرفت این منطقه افزایش یافته است.

او با بیان اینکه معادن و صنایع باید در قبال جامعه به مسئولیت‌های خود عمل کنند، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، اقدامات معادن در قالب مسئولیت‌های اجتماعی هدفمند، عام المنفعه و در چهارچوب قانون انجام خواهد شد.

مروجی فرد تصریح کرد: در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر صمت، نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار کرمان، کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در قالب مسئولیت‌های تیتانیوم کهنوج در این شهرستان به زمین زده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تاکید کرد: همه باید کمک کنیم تا برنامه‌های بلند مدت تیتانیوم کهنوج محقق شود تا علاوه بر ایفای نقش در اشتغالزایی و افزایش تولید ملی، در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز در چهارچوب قانون و مشخص از این پتانسیل استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار