بهره‌مندی ۱۸ هزار نفر در مشهد از آب شرب سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ۳۰ پروژه آب و فاضلاب مشهد با اعتبار بیش از ۳ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: همزمان با دهه فجر با اجرای برخی از این پروژه‌ها بیش از ۱۸ هزار نفر از روستاییان مشهد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

او افزود: در بخش آب سه پروژه شامل طرح ترمیم و بهسازی مخزن ۳۰ هزار متر مکعبی ملک آباد (پهنه C)، حفر و تجهیز ۱۷ حلقه چاه و طرح توسعه و تکمیل خطوط آبرسانی به طول ۱۸ کیلومتر با اعتبار هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در رابطه با پروژه‌های بخش فاضلاب که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: با اجرای عملیات خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب حاشیه شهر در محدوده‌های شهرک شهید رجایی، طبرسی، عمار یاسر، شهرک شیرین، قدس و آزادگان، ثامن، عصمتیه، آوینی، بابانظر و محدوده‌های پراکنده شهر مشهد، با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۸ میلیارد ریال، حدود ۴۲ هزار نفر از جمعیت مناطق مذکور تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

اسماعیلیان در رابطه با پروژه‌های روستا‌های شهرستان مشهد بیان کرد: ۱۷ پروژه شامل اجرای پروژه آبرسانی روستا‌های ابرش و درخت سپیدار، اجرای شبکه توزیع آب شرب علی آباد و اسلام آباد و بهره‌برداری از ۱۳ مخزن خلق آباد، کارده، خوروسطی، قیاس آباد، معین آباد، دربیابان، ارداک، گجوان، دزق، شیرحصار، تپه سلام، جغنه حضرتی و ناربند، از جمله پروژه‌های قابل افتتاح روستایی این شرکت در دهه فجر بوده و با اجرای آن بیش از ۱۸ هزار نفر از روستاییان شهرستان مشهد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار