حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه فناوری اطلاعات و صنایع پیشرفته ارمنستان

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته digitec۲۲ ارمنستان بر پا می‌شود.

ثبت نام در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته در ارمنستان پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته digitec۲۲ ارمنستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی بر پا می‌شود.

این نمایشگاه سه‌روزه از ۱۹ تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در ایروان پایتخت کشور ارمنستان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند و مذاکرات B۲B نیز با شرکای بالقوه خود از کشور‌های مختلف جهان انجام خواهند داد.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۵-۰۲۱۸۸۵۴۰۲۵۲ تماس بگیرند.

آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام ۲۶ بهمن و زمان برگزاری نمایشگاه ۱۹ تا ۲۱ اسفند امسال است.

گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار