کانکس‌نشینی دانش آموزان در مشهد به پایان رسید

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: با جمع آوری کلاس‌های کانکسی در ناحیه چهار مشهد، کانکس‌نشینی دانش آموزان در این کلانشهر پایان یافت.

جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: با جمع آوری کلاس‌های کانکسی در مدرسه عدل ناحیه چهار مشهد، معضلی که بیش از ۴۰ دانش آموز با آن رو به رو بودند و از این پس در کنار دیگر دانش آموزان در فضای آموزشی و کلاس‌هایی تحصیل می‌کنند که برای آن‌ها ساخته شده اند.

او افزود: حضور دانش آموزان در فضای آموزشی جدید در ماه مبارک رجب هدیه‌ای بود که به آن‌ها داده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی ادامه داد: در مدرسه عدل ناحیه چهار آموزش و پرورش، تعدادی از دانش آموزان در کلاس‌های کانکسی تحصیل می‌کردند که با آماده شدن فضای جدید تحصیلی در طبقه دوم این مدرسه، کلاس‌های کانکسی جمع آوری شد.

حسین‌پور بیان کرد: در طبقه دوم دو کلاس هرکدام با ظرفیت ۳۰ نفر ساخته شده است و دو روز پیش این کلاس‌ها افتتاح شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و با بهره برداری از این کلاس‌ها خوشبختانه دیگر کلاس کانکسی در سطح شهر مشهد نداریم.

او تصریح کرد: جمع‌آوری ۳۰۰ کلاس کانکسی در استان از مهم‌ترین مصوبات سفر امسال رئیس جمهور به خراسان رضوی در حوزه تعلیم و تربیت بود که تا پایان سال آینده باید به اتمام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.