فعالیت ۳۳۰ خانه هلال در سطح استان کرمانشاه

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از فعالیت ۳۳۰ خانه هلال در سطح استان خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : راه اندازی خانه‌های داوطلبی هلال سبب شده فعالیت‌های داوطلبانه به مناطق دورافتاده و روستا‌های زیادی راه پیدا کند.

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از تشکیل این خانه هلال‌ها افزایش مشارکت مردمی است، گفت: تعداد ۳۳۰ خانه هلال در سطح استان کرمانشاه مشغول ارائه خدمت هستند.

وی افزود: ارائه خدمات به موقع و باکیفیت، افزایش بازدهی، ایجاد فضای فعالیتی مناسب برای انجام امور تخصصی از دیگر اهداف فعالسازی خانه‌های داوطلبی هلال احمر است.

محمدی گفت: فعالیت‌های خانه‌های هلال، گسترش آموزش، ارتقا تاب آوری جامعه پس از وقوع حوادث احتمالی است.

وی تصریح کرد: خانه‌های هلال در واقع با ساختاری داوطلبانه بدون نیروی انسانی رسمی در سطح محلات، شهر‌ها و روستا‌ها توسط خیران و نیکوکاران و واقفان اداره می‌شود.

محمدی عنوان کرد: همه افراد متقاضی در جمعیت هلال احمر به منظور ارتقای فرهنگ داوطلبی توجه به صلح و دوستی، کرامت انسان‌ها در جامعه و تقویت روحیه مدافعه‌گری در زمان آرامش و مواقع بحران به حمایت از زندگی و سلامت افراد جامعه می‌پردازند.

وی با اشاره به تعامل با دهیاری‌ها و شهرداری‌ها جهت تجهیز و امکانات خانه هلال ها، گفت: برخی از تجهیزات توسط خیران تهیه و بخش دیگری با هماهنگی شعب هلال احمر در مرکز تهیه می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.