تخصیص ۳۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل دو بیمارستان منطقه کاشان

معاون توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از جذب ۳۷۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو بیمارستان زیرپوشش این دانشگاه خبر داد.

نجات خیری‌پور در نشست خبری، اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به اصفهان، ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل تصویب شد که ۱۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و امیدواریم در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

او افزود: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه هن برای بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم کاشان جذب شده و برای تخصیص دو هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ در چهار قسط پیگیری شده تا مرحله اول بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، افزود: با هدف کیفیت‌بخشی خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به شهروندان، امسال ۳۱۰ نیروی جدید جذب دانشگاه شده و البته ۱۷۷ نفر از کارکنان این مجموعه نیز بازنشست شده‌اند.

به گفته خیری‌پور، در دوران شیوع کرونا، ۱۹۰ پرستار دعوت به همکاری شدند که قرارداد این همکاری تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد و با دریافت مجوز‌های قانونی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، این همکاری ادامه می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.