در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور شرکت‌های مختلف سینمایی در بازار فیلم جشنواره فجر

به گفته یکی از مسئولان غرفه بازار بین‌الملل جشنواره فجر، شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی در این فضای ایجاد شده حضور دارند.

کیانا بخشی مسئول غرفه بازار بین‌الملل اشراق در بازارفیلم جشنواره فیلم فجر گفت: در قسمت بازار جشنواره فجر شرکت‌های مختلف سینمایی برای ارائه محصولات و کارهایشان می‌آیند که سالانه چه تعداد کار تولید کردند و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند؛ این بازار برای معرفی، پرزنت، جذب اسپانسر و تهیه‌کننده البته به‌گونه‌ای یک نمونه مارکت برای بازار‌یابی است.

 

وی از تعداد غرفه‌هایی که از دیگر کشور‌ها در این بازار فیلم مستقر شده‌اند گفت: اطلاع دقیقی از تعداد غرفه‌های مستقر شده ندارم؛ اما به خاطر وضعیت امسال تعدادی از آن‌ها شرکت نکرده اند که این شرکت‌ها هم داخلی هم خارجی هستند.

 

بخشی در خصوص پوستر‌ها و عکس‌هایی که در هر غرفه وجود دارد و اینکه نمونه کار‌های موجودی که ساخته شده‌اند شامل فیلم‌های اکران شده هستند یا خیر گفت: در این بازار فیلم فجر هر دو نوع فیلم را داریم؛ هم فیلم‌های اکران نشده و هم فیلم‌هایی ک اکران شده‌اند.

 

وی به نمونه فیلم‌هایی اشاره کرد که چند جوایز از کشور‌های مختلف را گرفته‌اند و هنوز اکران نشده است؛ کار‌های دیگری که در دست تولید هستند و به مرحله پخش نرسیده است و همچنین فیلم‌هایی که اکران شده‌اند، اما نیاز به اسپانسر دارند.

 

کیانا بخشی گفت: بازار فیلم یک نوع پرزنت است که فیلمسازان و کشور‌هایی که در این قسمت از جشنواره شرکت کرده با یکدیگر آشنا می‌شوند و همکاری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.