آشتیانی: پرسپولیس به خوبی از ضعف دفاع حریف بهره برد/ شرایط روحی دیاباته بهتر شده است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سرخپوشان به خوبی از ضعف خط دفاع تیم صنعت نفت آبادان استفاده کردند و این بازی را پیروز شدند.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به نظرم کسب ۳ امتیاز برای هر ۲ تیم حیاتی بود و در ابتدای بازی تیم پرسپولیس زود غافلگیر شد و گل دریافت کرد. وحید امیری در دفاع چپ بازی می‌کند و او در دوئل با بازیکن صنعت نفت آبادان موفق نبود و در بازی با آلومینیوم هم میلاد فخرالدینی چندین بار توپ ارسال کرد و تیم پرسپولیس روی اشتباهات دفاع چپ خود گل خورد.

او ادامه داد: نبود بازیکن یارگیر در صنعت نفت آبادان باعث شد که تیم پرسپولیس از فضا‌ها و کانال‌های نفت آبادان استفاده کند و حفظ توپ آل کثیر را اسد بیگی توانست شوت بزند و دیاباته روی ریباند گل زد. البته به نظرم شوت اسد بیگی وارد دروازه نفت شد، اما گل به نام دیاباته ثبت شد.

آشتیانی گفت: مصدومیت بازیکن صنعت نفت آبادان باعث شد که تابارز تعویض اجباری انجام داد و به نظرم او بهترین تصمیم را نگرفت و دفاع چپ را به دفاع وسط آورد و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس از ضعف خط دفاع حریف استفاده کند و موقعیت گلزنی ایجاد کرد.

کادر فنی پرسپولیس به خوبی ضعف خط دفاعی را آنالیز کرد 

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد:  با وجود اینکه زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت، اما پرسپولیسی‌ها روی دروازه حریف موقعیت گلزنی به وجود آوردند. کادر فنی پرسپولیس در بین ۲ نیمه ضعف خط دفاع نفت آبادان را به خوبی آنالیز کرد و مدافعان توپ ساده را نتوانستند دفع کنند و شیخ دیاباته گل دوم را به ثمر رساند.

او افزود: هافبک‌ها و مدافعان چپ و راست صنعت نفت آبادان خلاق هستند و  سرمربی تیم  نیازی نبود تا بازیکن را تعویض کند.

فاصله تیم ها در کورس قهرمانی کم شده است 

آشتیانی درباره اینکه پرسپولیس کار سختی برای قهرمانی دارد، گفت: بازی‌های لیگ برتر به هم نزدیک و فاصله تیم‌های در کورس قهرمانی کم شده و هر تیمی که امتیاز از دست بدهد تیم بعدی جای او را در جدول رده بندی می‌گیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه غیبت علیرضا بیرانوند در این بازی احساس می‌شد، گفت: نبود این گلر در این بازی تاثیرگذار بود چرا که بیرانوند بازی با پایش  خوب است، اما گوهری اشتباهاتی مرتکب شد. بیرانوند بازیکن با تجربه‌ای است و تیم را از عقب زمین رهبری می‌کند و او به خوبی کمک حال کار‌های تهاجمی تیمش است.

دیاباته با هوشیاری در فضای محوطه جریمه قرار می گیرد

او درباره عملکرد دیاباته در این بازی گفت: دیاباته بازیکن باتجربه‌ای است و در فضا‌ها به خوبی قرار می‌گیرد و در این بازی هم از موقعیت‌ها استفاده کرد و ۲ گل به ثمر رساند. او با هوشیاری در فضای محوطه جریمه صنعت نفت قرار گرفت و بازیکن تکنیکی و  قابلی است. او با گلزنی در این بازی شرایط روحی و روانی اش بهتر شد.

آشتیانی درباره بازی بعدی تیم پرسپولیس برابر تیم هوادار گفت: بازی راحتی نیست. تیم هوادار خرید‌های خوبی انجام داد و بازیکنان این تیم سخت کوش و فیزیکی هستند. این تیم با ۳ دفاع بازی می‌کند و از عقب زمین بازیسازی می‌کند و بازیکن خلاق دارد، اما پرسپولیس می‌تواند در آزادی به پیروزی برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار