شهید بمانی زخم معلولیت را در راه حق به جان خرید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، شهادت جانباز اشکذری را تسلیت گفت.

آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد با صدور پیامی، عروج سردار «محمدمهدی بمانی اشکذری» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که پس از سال‌ها تحمل مجروحیت، به خیل هم‌رزمان شهیدش پیوست را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار حاج محمد مهدی بمانی که سال‌های سال با اهدای هر دو پای خود در راه حق و جهاد زخم معلولیت را به جان خرید و حق جانبازی را به جا آورد به عموم مردم دارالعباده یزد، خانواده‌های شهدا و جانبازان به ویژه به خانواده صبور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این شهید گرامی هر چه در توان داشت در مسیر اسلام و انقلاب فدا کرد و بر ما لازم است که فداکاری و رشادت‌های آن عزیز را پاس بداریم و راهش را ادامه دهیم و به روح پاکش و به ارواح طیبه شهیدان جنگ تحمیلی درود و سلام فرستیم.

خداوند ایشان را با سرور و مولایش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور فرماید و جایگاهش را متعالی نماید.

گفتنی است این جانباز سرافراز پس از سه مرحله حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل، سرانجام دوم بهمن ۱۳۶۵ در قامت سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جریان عملیات کربلای پنج و منطقه عملیاتی شلمچه براثر اصابت ترکش و قطع دو پا به افتخار جانبازی نائل آمد.

سردار بمانی روز شنبه به خیل همرزمان شهیدش پیوست و پیکر پاک و مطهر وی، عصر دیروز از حسینیه شهدا تا حسینیه سفید شهرستان اشکذر تشییع و در جوار هم‌رزمانش به خاک سپرده شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار