وزیر ورزش برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با دستور وزیر بهداشت و با توجه به بهبود وضعیت وزیر ورزش، سید حمید سجادی برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌شود.

مهدی احمدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به حضور عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمان، اظهار داشت: وزیر بهداشت عصر امروز به منظور عیادت و بررسی روند درمان وزیر ورزش و جوانان و مصدومان سانحه بالگرد به کرمان سفر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وزیر بهداشت در کرمان حضور دارد و پیگیر درمان مصدومان این حادثه است، گفت: خوشبختانه وضعیت سجادی، وزیر ورزش و جوانان نسبت به روز قبل بهتر شده و سطح هوشیاری وزیر بالاتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: با دستور وزیر بهداشت و با توجه به بهبود وضعیت وزیر ورزش و جوانان، سید حمید سجادی برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌شود.


بیشتر بخوانید:سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت/ انتقال سجادی به ای‌سی‌یو 


وی ادامه داد: برای انتقال وزیر ورزش هواپیمای اختصاصی و با تجهیزات مناسب از تهران به کرمان اعزام می‌شود تا ادامه روند درمان سجادی در تهران انجام شود.

احمدی‌نژاد با اشاره به وضعیت دیگر مصدومان این حادثه گفت: خوشبختانه تعدادی از مصدومان این حادثه از بیمارستان ترخیص شده و درمان بقیه بیماران در حال پیگیری است که امیدوار هستیم با کمک خداوند این درمان‌ها نتیجه داده و هر چه سریع‌تر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
کرمان امکانات نداره بردن تهران!!!! مردم شهرهای کوچک باید بمیرن؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
فرق وزیر با مردم عادی ... ای خدا
آخرین اخبار