هر روز عیدی دیگر برای نیازمندان/برپایی ۳۷۰ پایگاه جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکاری با برپایی ۳۷۰ پایگاه از روز پنجشنبه در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با برپایی ۳۷۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری و با شعار ، از ۱۴ اسفند در مدارس آغاز شده است و از روز پنجشنبه در سراسر استان برگزار می‌شود.

رضا مهرافروز ادامه داد: پایگاه‌های جمع‌آوری نذور مردمی در تمام شهرستان‌ها راه اندازی شده و پایگاه‌های سیار نیز آماده جمع آوری کمک‌های مردم نوعدوست هستند.

وی افزود: امسال برای برپایی جشن بزرگ نیکوکاری پایگاه‌های کمیته امداد در میادین، معابر، مصلا‌های نماز جمعه، مدارس و مراکز نیکوکاری با شعار «هر روز عیدی دیگر است، با همدلی نوروز را جشن بگیریم»، آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران هستند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی روز جمعه ۱۹ اسفند ماه جاری نیز میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان، میزبان پایگاه‌های نیکوکاری هستند تا کمک‌های خیران و مردم نیکوکار به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری را جمع آوری کنند.

مهرافروز اضافه کرد: سال گذشته ۳۶۰ میلیارد ریال کمک‌های مختلف شهروندان استان به جشن نیکوکاری بود که پیش بینی می‌شود امسال به ۴۵۰ میلیارد ریال برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: تلاش مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان بر توزیع سریع اقلام و هدایای جمع آوری شده تا قبل از سال جدید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.