ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس از لزوم پیگیری طرح نهضت ملی مسکن در بروجرد خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در این شهرستان آغاز می‌شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اظهار داشت: ۳۰ هزار نفر از این شهرستان در سامانه ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که باید مشکلات جاماندگان برای ثبت‌نام در این سامانه نیز برطرف شود.

او افزود: ۱۱ هزار پرونده از ۳۰ هزار متقاضی در سامانه ملی مسکن بروجرد تشکیل شده که از این تعداد حدود ۹ هزار واحد شرایط شناخته شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آماده‌سازی پروژه‌های ملی مسکن انجام شده است و بنا شده که با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد تا پایان امسال ۳ هزار پروانه صادر شود.

او با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های مهم کشور و از برنامه‌های ابلاغی از سوی مجلس و دولت تولید مسکن در بروجرد است، بیان کرد: تمام توان و تلاش خود را در این راستا به‌کار می‌بریم تا متقاضیان مسکن در این شهرستان صاحب‌خانه شوند.

گودرزی با اشاره به مشکلات برخی از تعاونی‌های مسکن در بروجرد گفت: برخی از تعاونی‌های مسکن در این شهرستان مشکلاتی دارند که باید رفع شود و اعضای تعاونی‌ها نیز با تعامل با اعضای هیئت‌مدیره اجازه پیشرفت کار‌ها را بدهند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۳۱ تعاونی مسکن در حال حاضر در بروجرد فعالیت دارند که ۹ تعاونی از این تعداد دارای مشکلاتی است، ابراز کرد: عمده‌ترین مشکلات این تعاونی‌ها خریداری زمین بدون استعلام از مراجع ذی‌صلاح است.

گودرزی با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری پروژه نهضت ملی مسکن رو به اتمام است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود، اظهار داشت: این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز نخست آن اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

 

برچسب ها: نماینده مردم ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.