اعلام زمان عرضه گوشی A۵۴ سامسونگ

شرکت سامسونگ اعلام کرد: گوشی گلکسی A۵۴، 5G در تاریخ ۱۶ مارس رسما معرفی می‌شود.

اخیرا سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گلکسی A۵۴، 5G در ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در کشور هند رسما معرفی می‌شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED بهره می‌برد و رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند.

اگزینوس ۱۳۸۰ به‌عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می‌کند که از فناوری ساخت ۵ نانومتری بهره می‌برد و مجهز به مودم 5G است. همچنین در کنار این تراشه، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. این گوشی دارای گواهی IP۶۷ است و به نظر می‌رسد در این رویداد شاهد رونمایی از گلکسی A۳۴ در کنار گلکسی A۵۴ نخواهیم بود.

در پنل پشتی این گوشی سه دوربین به چشم می‌خورند. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. در کنار این دوربین اصلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در این میان نباید تعبیه‌ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. برای ثبت عکس‌های سلفی با این گوشی می‌توانید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنید. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود، گلکسی A۵۴ با قیمت حدود ۴۲۰ دلار راهی بازار هند خواهد شد و کاربران می‌توانند از بین رنگ‌های مختلف دست به انتخاب بزنند. باید ببینیم این گوشی با چه قیمی راهی بازار‌های جهانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.