آمادگی ۴۰۵ مرکز خانه معلم برای میزبانی فرهنگیان در نوروز

اداره کل پشتیبانی و رفاه وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد که ۴۰۵ مرکز خانه معلم برای میزبانی فرهنگیان در نوروز آماده شده است.

 اداره کل پشتیبانی و رفاه وزارت آموزش و پرورش با تشریح برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان اعلام کرد: برای میزبانی شایسته از فرهنگیان در تعطیلات نوروزی تمهید مقدمات شده است و با بالا بردن ظرفیت‌ها و بهره‌وری از امکانات موجود با افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش مسافران نوروزی برنامه ریزی شده است.

سامانه پذیرش اسکان موقت نوروزی فرهنگیان از بیستم ویک اسفند در ساعت ۱۵ فعال  است و در همین راستا در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور ستاد استقبال از مسافران نوروزی و فرهنگیان عزیز پیش بینی شده است.

ستاد اسکان نوروزی استان‌ها برای تسهیل و دسترسی آسان مسافران نوروزی به نقاط مختلف استان، بسته‌های فرهنگی در اختیار فرهنگیان عزیز قرار می‌دهند تا نسبت به اطلاعات موجود مسافران عزیز برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شایان ذکر است سامانه اسکان فرهنگیان جهت رزرو مراکز خانه معلم و دیگر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار