رئیس کل دادگستری اصفهان:

حرمت ماه مبارک رمضان در نوروز حفظ شود

حجت الاسلام جعفری با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: حرمت ماه مبارک رمضان در نوروز حفظ شود.

حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان به برنامه‌های نوروز و خدمات رسانی به مسافران و همچنین حفظ حرمت ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: این تقارن نباید منجر به حرمت شکنی و یا اختلال در خدمت رسانی بشود.

او با تاکید بر اینکه مردم استان، مسافران و مسئولان باید حرمت ماه مبارک رمضان را در نوروز، حفظ کنند، افزود: نباید این ایام شادی و آغاز سال نو با بی حرمتی به مقدسات همراه شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: نوع خدمات و تسهیل شرایط گردشگری از اهمیت خاصی برخوردار است و نباید اختلالی در خدمت رسانی به مردم و گردشگران ایجاد شود و هم افزایی بین بخشی لازم است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه بر خدمات مراکز تفریحی و ستاد تسهیلات سفر نظارت می‌شود و باید اصول شرعی و قانونی رعایت شود گفت: هیچ دلیلی بر ترک اصول و قوانین نداریم و متولیان مراکز تفریحی و گردشگری باید این موضوع را مد نظر داشته باشند و بی قانونی نکنند.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: برخی از افراد سودجو درصدد سوء استفاده برای تصرف اموال عمومی مثل زمین و یا ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز هستند که ضابطان خاص قضایی با نظارت‌های مستمر مانع چنین هدفی خواهند شد و با متخلفان برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.