رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد:

برخی فروشندگان پوشاک از سود خود گذشته اند

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: فروشندگان پوشاک بدون در نظر گرفتن سود خود، پایین تر از قیمت اصلی عرضه می‌کنند.

مهدی لسان طوسی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: صاحبان صنف زیر نظر اتحادیه پوشاک مشهد در روز‌های پایانی فصل نه تنها توجهی به نوسان نرخ دلار و تورم ندارند، بلکه از سود خود صرف نظر می‌کنند تا کالایی روی دستشان نماند.

او افزود: نرخ تورم و نوسان آن تاثیر زیادی بر قیمت پوشاک در این شهر نداشته است و این کالا در مقایسه با سایر اقلام کم تاثیرپذیرترین در این زمینه به شمار می‌رود. وی خاطرنشان کرد: نرخ تورم و نوسان آن تاثیر زیادی بر قیمت پوشاک در مشهد نداشته است و این کالا در مقایسه با سایر اقلام کم تاثیرپذیرترین در این زمینه به شمار می‌رود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد ادامه داد: پوشاک در زمره کالا‌های مصرفی است که باید تا پایان هر فصل به فروش برسد، در غیر این صورت خریداری نخواهد داشت، از این رو هر چه به آخر فصل نزدیک می‌شویم فروشندگان پوشاک تلاش می‌کنند که بعضا اجناس خود را با قیمتی کمتر از سود قانونی کالا بفروشند تا روی دستشان نماند.

لسان طوسی در پاسخ به این سوال که برخی از فروشندگان پوشاک را با توجه به قیمت دلار می‌فروشند، بیان کرد: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و در صورت مشاهده این موضوع با متخلفان برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: اگر هم منظور این است که نوسان قیمت دلار نرخ پوشاک را افزایش داده، اینگونه نبوده است، زیرا قیمت هر قلم پوشاک، شامل قیمت تمام شده تولید با احتساب ۲۰ درصد سود قانونی فروشنده است که توسط فروشندگان رعایت می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد با اشاره به داوطلب شدن ۱۰۰ واحد صنفی پوشاک مشهد برای فروش فوق العاده آخر سال تاکید کرد: این واحد‌ها پوشاک خود را با قیمتی پایین‌تر از نرخ بازار به فروش می‌رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار