رادیو تلویزیون در تیر ۱۴۰۱؛

از بازگشت «طبیب» به آنتن تا رونمایی تصویر بازیگر نقش «سلمان فارسی»

تیر ماه سال گذشته، شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در سینما بودیم.

تیر ماه  شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در سینما بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین  مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

واکنش احسان علیخانی به گمانه‌زنی‌ها درباره پایان «عصر جدید» 

احسان علیخانی در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره پایان «عصر جدید» به‌صورت غیرمستقیم مطرح کرد که سه گانه این برنامه را ساخته و اگر بخواهد ادامه پیدا کند باید اتفاقی بزرگتر و باشکوه‌تر رخ دهد.

 

 

واکنش احسان علیخانی به گمانه‌زنی‌ها درباره پایان «عصر جدید»  تا رونمایی تصویر بازیگر نقش «سلمان فارسی»

احسان علیخانی ۲۵ تیرماه در قسمت اول ویژه برنامه فینال «عصر جدید» در واکنش به اینکه ادامه این برنامه را می‌سازد یا خیر گفت: ما به جایی رسیدیم که یا باید پذیرشی رخ بدهد که سراغ شاخه‌های متنوع دیگری برویم. من اعتقاد دارم عصر جدید در شبکه سه یک اتفاق بسیار بزرگ بود. ما اجراهایی از دختران در صحنه در حوزه موسیقی و ورزش و… دیدیم که در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

سریال «نائله»  کلید می‌خورد

سریال تاریخی «نائله» به کارگردانی حسن اخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته خواهد شد و در یکی دو هفته آینده کلید می‌خورد.

قصه این سریال به ماجرایی می‌پردازد که در بازه زمانی قبل از واقعه کربلا می‌پردازد.

این قصه یک درام عاشقانه که در تاریخ دوران امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) می‌گذرد که ماجراهای آن تا نزدیکی واقعه کربلا پیش می‌رود.

سیروس مقدم کارگردان مینی‌سریال «ترور» درباره حاج قاسم شد

با مشخص شدن سیروس مقدم کارگردان «ترور»، این مینی‌سریال در آستانه تولید قرار گرفت.مینی‌سریال «ترور» با موضوع ترور نافرجام «شهید حاج قاسم سلیمانی» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا درصدد است تا بخشی از جایگاه رفیع و حساس این سرباز گرانقدر اسلام را به تصویر درآورد.

واکنش احسان علیخانی به گمانه‌زنی‌ها درباره پایان «عصر جدید»  تا رونمایی تصویر بازیگر نقش «سلمان فارسی»

علی ملاقلی‌پور اثری محرمی می‌سازد

علی ملاقلی‌پور نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت خود اثری محرمی در حوزه موسیقی می‌سازد که تهیه‌کنندگی آن را محمدجواد آشتیانی برعهده دارد.این اثر که به زودی وارد مرحله تولید می‌شود، «مسافران خورشید» نام دارد. فیلمنامه این کار را نیز خود ملاقلی‌پور نوشته است.

«طبیب» به آنتن بازمی‌گردد

 برنامه تلویزیونی «طبیب» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و با اجرای پیمان طالبی از دوشنبه ۲۰ تیرماه به آنتن بازمیگردد.این برنامه با دعوت از پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت درصدد است تا مباحث پزشکی و سلامت را به اطلاع مخاطبان خود برساند و سطح سلامت و اطلاعات پزشکی شهروندان ارتقا یابد.

اولین تصویر بازیگر نقش «سلمان فارسی» رونمایی شد

همزمان با آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری در شهرک دفاع مقدس، از تصویر علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش سلمان فارسی رونمایی شد.

واکنش احسان علیخانی به گمانه‌زنی‌ها درباره پایان «عصر جدید»  تا رونمایی تصویر بازیگر نقش «سلمان فارسی»

نقش سلمان فارسی را در این پروژه سه بازیگر در سه مقطع «کودکی و نوجوانی»، «جوانی» و «میان‌سالی و پیری» ایفا می‌کنند که شجاع‌نوری در این سریال نقش دوران میان‌سالی و پیری سلمان فارسی را بازی می‌کند.

پروژه «سلمان فارسی» که نگارش اولیه آن در ۱۳۷۸ به پایان رسیده بود، پس از وقفه‌ای ۲۰ ساله در دی‌ماه ۱۳۹۸ در کرمان کلید خورد. قشم، شاهرود، جلفا و رود اَرَس، شهرک غزالی، سواحل مازندران، شهرک سینمایی نور و… از مکان‌هایی بودند که ظرف دو سال گذشته فیلمبرداری در آن صورت گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار