نمایش پهپاد‌های پرافتخار نیروی هوایی در نمایشگاه راهیان نور دزفول

 فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: برای اولین بار به دستور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، پهپاد‌های پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول به نمایش درمی آیند.

امیر جواد ولدی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: پایگاه چهارم شکاری وحدتی یکی از استراتژیک‌ترین و راهبردی‌ترین پایگاه‌های نیروی هوایی و اولین پایگاهی است که در تاریخ نیروی هوایی تاسیس شده است.

او به اهمیت ژئوپلیتیکی این پایگاه در منطقه اشاره کرد و  افزود: حضور، فعالیت و یورش پرنده ها، فعالیت امنیتی و دفاعی آن وزنه‌ای است که تمام فرماندهان عالی رتبه نظامی و نیرو‌های مسلح به اهمیت این پایگاه تاکید دارند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول ادامه داد: حضور پرنده‌های باسرنشین و بی سرنشین و قدرت هوایی این پایگاه پشتوانه‌ای برای نیرو‌های مسلح و امنیت کشور است که قابل افتخار است.

امیر ولدی می‌گوید: امسال نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول از ۲۵ اسفندماه تا سوم فروردین ماه دایر خواهد بود و در حوزه جهاد تبیین محتوای ویژه‌ای تدارک دیده شده که از هم میهنان دعوت می‌شود از آن دیدن کنند.

او با اشاره به اینکه با این نمایشگاه اقتدار ایران اسلامی را به جوان ایرانی نشان می‌دهیم گفت: پهپاد‌های پرافتخار نیروی هوایی به دستور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برای اولین بار به نمایش درخواهد آمد و گوشه‌ای از قدرت بزرگ قدرتمندان آسمان به مردم نشان داده خواهد شد.

 فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول  با بیان اینکه بزرگی دوچندان قدرت هوایی پشتوانه حرکت مردم خواهد بود، گفت: سایر غرفه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، نظامی، بهداشتی و درمانی نیز به نمایش گذاشته شده، همه از طرف کارکنان نیروی هوایی دعوت هستند از این نمایشگاه دیدن کنند و افتخار کنند سربازان مردم پشت آن‌ها و ولایت هستند.

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول روز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسوولان محلی افتتاح شد و تا سوم فروردین ماه آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار