مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: هزینه توقف کامیون‌ها در مرزها به ویژه مرز آستارا حدود ۲ هزار دلار است که بسیار سنگین و هنگفت است.

حمید رضا هدایتی گفت: هزینه توقف و پول خواب کامیون‌ها در روز حدود۲ هزار  دلار می‌شود، تمامی این کامیون‌هایی که در مرز آستارا معطل مانده بودند  سرمایه‌های ملی هستند که خوابیده است، هر روز و هر ساعت خواب و معطلی این کامیون‌ها برای بخش حمل ونقل هزینه بر است و زمینه ساز وارد شدن آسیب می‌شود.

 به گفته مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری  میزان معطلی و زمان حرکت کامیون‌ها در داخل کشور نسبت معطلی کامیون‌ها و حرکت آن‌ها از کشور‌های خارجی بسیار بیشتر است، زمان حمل کالا و حرکت کامیون و کشتی از چین تا بندرعباس بین ۲۵ تا ۳۰ روز است، اما زمان حمل کالا که از کشتی بارگیری و سوار کامیون می‌شود از بندر عباس تا آستارا حدود ۲۰ روز طول می‌کشد.

او می گوید: مدت زمان حداکثری برای حمل کالا در میسرهای داخلی  باید نهایت ۳ روز باشد، اما در بسیاری از مواقع  کامیون‌ها بیش از ۱۰ تا ۲۰ روز در مرز‌ها و پایانه‌ها معطل می‌شوند.

برچسب ها: کامیون ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
باید ببینیم اسم شناسنامه ای حیدر علی اف چی بوده و به اون اسم صداش بزنیم که نتونه از حضرت علی برا خودش مایه بذاره چون این بابا نوکر و غلام روساست و روسا ازش نقطه ضعف های کاری دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو این کمبود شدید کامیون چرا اینهمه کامیون اونجا خوابیده ؟؟
آخرین اخبار