تداوم بازرسی طرح عیدانه از بازار مصرف استان کرمانشاه

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از تداوم بازرسی طرح عیدانه از بازار مصرف استان کرمانشاه خبر داد.

مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان کرمانشاه کارشناسان این اداره کل علاوه بر نظارت بر عرضه کالا‌های استاندارد در مراکز عرضه و فروش از صحت ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر رستوران‌ها، هتل، هتل آپارتمان‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز تفریحی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی‌ها و مراکز شیرینی و آجیل نظارت دارند.

وی افزود: هدف از این طرح نظارت بر عرضه کالا‌های استاندارد در مراکز عرضه، فروش و ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها، میادین میوه و تره بار و مراکز فروش شیرینی و آجیل است که در دامنه نظارتی بازرسان این اداره کل است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف طی شبانه روز از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷ پیگیری و یا شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ به اداره کل استان اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: بازرسان این اداره کل علاوه بر نظارت بر خالص فروشی شیرینی و زولبیا بامیه بر استاندارد بودن اجزا تشکیل دهنده شیرینی‌ها از جمله شکر، روغن و آرد نیز کنترل و نظارت خواهند داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار