تخلفات ناوگان عمومی و مسافربری زنجان در نوروز با جدیت دنبال می‌شود

استاندار زنجان با بیان اینکه امنیت و ایمن‌سازی جاده‌ها بر عهده راهداران است، گفت: به صورت برخط، تخلفات ناوگان عمومی و مسافربری در نوروز امسال با جدیت دنبال می‌شود.

محسن افشارچی استاندار زنجان روز سه شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مرکز مدیریت راه‌ها، با قدردانی از خدمات فعالان این حوزه، گفت: با فعال بودن اتاق مانیتورینگ راهداری به صورت ۲۴ ساعته، شاهد کاهش تخلفات در ایام نوروز خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت هشت تخلف به صورت همزمان توسط دوربین‌های نصب شده در جاده‌ها اقدام تاثیرگذاری است، گفت این تجهیزات موجب کاهش تخلفات و در نتیجه کاهش تلفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی می‌شود.

این مسوول، بهسازی نقاط حادثه‌خیز استان را از جمله برنامه‌های مهمی عنوان کرد که به طور جدی باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد گفت: در صورت بهتر شدن شرایط جوی، بهسازی نقاط حادثه‌خیز انجام گیرد.

وی به تلاش نیرو‌های فعال در راهداری‌های استان اشاره کرد و گفت: نیرو‌های شرکتی شبانه روز در برف‌روبی‌ها و بازگشایی راه‌ها جان خود را به مخاطره می‌اندازند که طی بررسی‌های انجام شده، پرداخت به موقع حقوق و معوقات این کارکنان، کار پسندیده‌ای است که به سرانجام رسید.

استاندار زنجان، همچنین به تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در اجرای پویش همراهان سفر ایمن در سه مجتمع خدماتی_رفاهی اشاره کرد و گفت: همه این فعالیت‌ها در راستای کاهش تصادفات صورت گرفته است و مجموعه گردشگری، هلال احمر و نیروی انتظامی نیز همواره سعی کرده‌اند با حمایت راهداری، در نتیجه‌بخشی این هدف سهیم باشند.

افشارچی همچنین از مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان بازدید و از نزدیک روند خدمت‌رسانی فعال این بخش را ارزیابی کرد.

برچسب ها: ایام نوروز ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.