استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

خدمات رسانی به موقع به مسافران نوروزی

استاندار آذربایجان غربی در بازدید از پایگاه های امدادی و انتظامی، بر خدمات رسانی به موقع به مسافران نوروزی تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی با حضور در پلیس راه رشکان در جاده ارومیه به مهاباد از پایگاه اورژانس جاده‌ای مستقر در این محل بازدید و ضمن گفتگو با امدادگران از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

محمدصادق معتمدیان در این بازدید ضمن بررسی روند اجرای طرح نوروزی در استان به نقش پایگاه های  اورژانس جاده‌ای در ایجاد امنیت و آرامش مسافران گفت: حضور عوامل اورژانس تحت عنوان پایگاه‌های امداد جاده‌ای باعث شده است تا در صورت بروز حوادث رانندگی، امدادرسانی در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

وی سپس با حضور در پایگاه پلیس راه ارومیه - مهاباد ضمن قدردانی از تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات نیرو‌های پلیس راهور به مردم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

معتمدیان همچنین با اشاره به افزایش تردد در راه‌های ارتباطی استان در ایام نوروز، از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث تلخ رانندگی جلوگیری کنند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با حضور در راهدارخانه رشکان از تلاش‌های راهداران در بازگشایی مسیر‌های برفی در ایام زمستان قدردانی و بر لزوم آمادگی آنان در ایام نوروز تاکید کرد.

معتمدیان همچنین از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای حیدرآباد نقده بازید و ضمن تقدیر از تلاش آنان از تجهیزات امدادی این پایگاه بازدید به عمل آورد.

استاندار آذربایجان غربی با حضور در پایگاه آتش نشانی ارومیه ضمن بازید از تجهیزات آتش نشانی و خدمات رسان از تلاش شبانه روزی آتش نشانان قدردانی کرد و گفت: شما آتش نشانان شبانه روزی و ایثارگرانه زمانی که ما در خانه هایمان هستیم با از جان گذشتگی مشغول خدمت رسانی هستید.

موزه نمایشگاه صنایع دستی ارومیه آخرین محل بازدید استاندار آذربایجانغربی بود در محل جدید نمایشگاه صنایع دستی در خیابان شهید بهشتی ارومیه حاضر شد و از تک تک غرفه‌ها بازدید کرده و با هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی آیات گفتگو کرد و پای دردل ایشان نشست و به حرف‌های هنرمندان گوش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.