نماینده ولی فقیه در مازندران مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ساری مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد و گفت:اگر مردم و مسئولان به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام و شعار سال توجه کنند، بسیاری از مسائل حل می‌شود.

او افزود: برای مهار تورم و رشد تولید باید به شعار سال قبل یعنی مانع زدایی توجه ویژه‌ای شود و اگر موانع رشد تولید را احصا و رفع کنیم، منتهی به مهار تورم و رشد تولید می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی از مسئولان خواست تا نظام مسائل ترسیم شده را برای حرکت و رشد تولید را اعلام کنند.

خطیب جمعه ساری با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تقوا را فلسفه اصلی ماه مبارک بیان کرد و گفت: طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلامی، ورع و تقوا بهترین کار در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه بهار طبیعت، بهار جسمانی است، افزود: بهار قرآن و رمضان، روح انسان را زنده می‌کند و ماه مبارک رمضان تجسم قرآن کریم به شمار می‌رود.

او با عنوان اینکه وجود مبارک امام زمان (عج) تجسم قرآن محسوب می‌شود، گفت: بهار رمضان در وجود ما شکوفه‌های ورع و تقوا را شکوفا می‌کند و باید از بهار ماه مبارک رمضان، انتظار و ورع بهره گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار