رشد ۱۶۵ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در سال ۱۴۰۲

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در قانون بودجه کل کشور، نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۶۵ درصد افزایش یافته که از ابتدای تاسیس صندوق بی سابقه است.

ذبیح اله عابدینی با اشاره به رشد ۱۶۵ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه صندوق در سال ۱۴۰۱ بعد از دو سال از محل جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه کل کشور مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها، به بودجه عمومی منتقل شد و نسبت به بودجه سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۰ درصد رشد داشته است و از این میزان، بیش از ۹۰ درصد تخصیص یافته و پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به رشد بی سابقه تخصیص و پرداخت بودجه این صندوق در سال گذشته گفت: با لطف الهی، حمایت‌های مدیرعامل و تلاش و پیگیری‌های مستمر اداره کل برنامه و بودجه صندوق، بودجه مصوب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۱۴۰۱ به میزان ۹۱ درصد تخصیص داده شده است.

عابدینی با تأکید بر بی سابقه بودن رقم دریافتی صندوق از دولت در مدت فعالیت ۱۷ ساله صندوق اعلام کرد: بودجه ابلاغی سال ۱۴۰۱ معادل ۱۴۵۲۳۰۰۰ میلیون ریال است که این موضوع نشان از همت والای دولت مردمی سیزدهم برای خدمت به اقشار محروم و کم برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در خصوص ردیف تصویب، تخصیص، تامین و پرداخت بودجه صندوق گفت: بودجه صندوق بعد از ۲ سال از محل تبصره ۱۴ قانون بودجه مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها در سال ۱۴۰۱ به بودجه عمومی منتقل شده است که با پیگیری‌های مستمر از سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص و تامین اعتبار مربوطه، بودجه صندوق با تحقق ۹۱ درصد به مبلغ ۱۳۵۲۱۰۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته و پرداخت شده است و بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در قانون بودجه کل کشور، نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۶۵ درصد افزایش یافته که از ابتدای تاسیس صندوق بی سابقه است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری به‌موقع و بهینه، موجبات پایداری صندوق و حفظ و گسترش دارایی کشاورزان، روستاییان و عشایر محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۱۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام شما را به خدا سوگند میدم که حقوق مستمری بگیران صندوق روستایی وعشایر را افزایش دهید
Iran (Islamic Republic of)
محرمی
۲۰:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید میگویم به تمام زحمت کشان صندوق بیمه روستایی به نظر بنده حق بیمه سالیانه هر چقدر بیشتر باشد واسه باز نشستگی آینده خوب است هنوز جوانیم میتونیم کار کنیم بیمه رو واریز کنیم چون به امید اینکه قسمت باشه بازنشستگی حقوق خوبی بگیریم من برای بیشتر شدن حق بیمه راضیم نه تنها من بلکه همه بیمه شده گان آرزوش اینه به امید اینکه آینده حقوق خوبی داشته باشه ممنونم
آخرین اخبار