اعلام ساعت کاری اماکن تاریخی و موزه‌های استان کرمانشاه

رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : ساعت کاری اماکن تاریخی و موزه‌های استان، به غیر از تاق بستان، درایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا هشت شب خواهد بود.

علیرضا برشاهی رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال بسیار بالای گردشگران از اماکن تاریخی و موزه‌های استان، گفت : در این راستا تلاش شده تا مدت زمان بازدید از این اماکن را برای گردشگران افزایش دهیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تاق بستان پربازدیدترین جاذبه گردشگری استان به شمار می‌رود، برای همین ساعت بازدید از آن طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب خواهد بود.

رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان ادامه داد: ساعت بازدید از محوطه میراث جهانی بیستون، معبد آناهیتا و تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی هم از ساعت هشت صبح تا هشت شب است.

وی هزینه ورودی به پایگاه بیستون، تاق بستان و آناهیتا را برای هر گردشگر پنج هزار تومان و هزینه ورودی به دو تکیه معاون الملک و بیگلربیگی را هم برای هر گردشگر چهار هزار تومان اعلام کرد.

برشاهی به فعالیت سه موزه مردم شناسی در شهرستان‌های دالاهو، سنقر و پاوه هم اشاره کرد و گفت: فعالیت این موزه‌ها هم از ساعت هشت صبح تا هشت شب خواهد بود.

وی اعلام کرد: علاوه بر موزه‌های تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان، در تعدادی از شهرستان‌های استان مانند پاوه، روانسر و دالاهو موزه‌های بخش خصوصی در این ایام فعال هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار