فراخوان تاسیس آموزشگاه رانندگی پایه سوم در شهر‌های بلوک، گلباف و نوق

رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به موافقت پلیس راهور فراجا با تاسیس آموزشگاه رانندگی پایه سوم در شهر‌های بلوک، گلباف و نوق به متقاضیان واجد شرایط برای تاسیس این مراکز فراخوان داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: به منظور خدمات رسانی مضاعف به اهالی مناطق محروم و دور افتاده استان، با تاسیس آموزشگاه رانندگی پایه سوم در شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت و شهر گلباف و نوق از توابع شهرستان رفسنجان موافقت شده است که در گام اول می‌بایست با انجام فراخوان نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط اقدام شود.

او افزود: به همین منظور متقاضیان تاسیس آموزشگاه رانندگی برای این سه منطقه می‌توانند با ارائه مدارک لازم به صورت حضوری به اداره امور آموزشگاه‌های رانندگی پلیس راهور استان مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان تصریح کرد: شرایط عمومی متقاضیان تاسیس این آموزشگاه‌های رانندگی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه موثر کیفری، دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه متقاضیان مرد)، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و داشتن حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی است که اولویت‌های واگذاری پس از تکمیل مدارک افراد متقاضی برابر جدول امتیازدهی تعیین و به این افراد ابلاغ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار