ضرورت استفاده روحانیون از فناوری اطلاعات در تبلیغ و جذب حداکثری

رئیس دادگستری زرند بر ضرورت استفاده بیشتر طلاب از ابزار‌های تسهیل‌کننده مانند رایانه، ارتباطات اینترنتی، فضای مجازی و سایبری تاکید کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل فرحبخش در جمع طلایه داران تبلیغ شهرستان زرند گفت: حوزه‌های علمیه و روحانیون باید خود را سربازان نظام بدانند، برای نظام کار کنند، برای نظام دل بسوزاند و در خدمت تقویت نظام حرکت کنند.

او خطاب به طلاب افزود: طلبه باید دستش از کتاب رها نشود؛ کتاب بخواند، این حافظه را که دارای ظرفیت بی نهایت است، هرچه می‌توانید، در دوره‌ی جوانی پر کنید.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند بیان کرد: طلاب و روحانیون باید در منبر‌ها علاوه بر بیان مسائل دینی به مسائل و آسیب‌های اجتماعی هم اشاره کنند تا شاید بتوان قدمی در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشت.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تاکید کرد: با توجه به جایگاه و نقش موثر روحانیت در بین افراد جامعه، مسئولیت این قشر در خصوص وظیفه شناسی نسبت به این جایگاه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بایستی قدر این جایگاه را بدانند و تلاش بیشتری داشته باشند تا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جذب حداکثری را داشته باشیم.

او با اشاره به ضرورت استفاده روحانیون از فناوری اطلاعات در تبلیغ و جذب حداکثری افزود: روحانیون می‌توانند با بهره گیری از تکنولوژی فناوری اطلاعات مطالب خود را به هزاران مستمع و مخاطبی که آن‌ها را نمی‌شناسند، برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار