مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از شش میلیون تردد نوروزی در محور‌های استان خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر شده است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ۲۹ اسفند تا روز گذشته (۹فروردین) بیش از شش میلیون و ۱۹۰ هزار تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده، گفت : از این تعداد بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سبک و مابقی مربوط به خودرو‌های سنگین بوده است.

وی ادامه داد: مجموع تردد در محور‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر شده که در بخش وسایل نقلیه سبک یازده درصد و در وسایل نقلیه سنگین ۲۰ درصد افزایش تردد داشته‌ایم.

به گفته این مسئول، در مدت مشابه سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محور‌های استان کرمانشاه ثبت شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه محور بیستون-کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام برشمرد و خاطرنشان کرد: در نوروز امسال در هر ساعت به طور متوسط بیش از ۲۶ هزار تردد در محور‌های استان داشتیم.

وی از تداوم طرح نوروزی راهداری کرمانشاه تا ۱۵ فروردین با همراهی۳۸۰ نیروی راهداری و آمادگی ۴۶ راهدارخانه خبر داد .

در نهمین روز از تعطیلات نوروز ۷۰۶ هزار و ۵۳۱ تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از این میزان تردد ۶۲۳ هزار و ۷۰۸ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و ۸۲ هزار و ۸۲۳ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

فریبرز کرمی با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی مجموع تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: متوسط تردد ساعتی نیز در این روز ۳۰ هزار و ۸ مورد بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.