گردش قدرتمند چرخ تولید، تجارت و اقتصاد را از رکود خارج می‌کند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: گردش قدرتمند چرخ تولید، هم تجارت و اقتصاد را از رکود خارج می‌کند، هم با صادرات کالاهای تولید شده داخلی، ارزآوری افزایش و سطح درآمد ارزی کشور رشد می‌کند.

مجتبی شجاعی  اظهار کرد: نامگذاری هایی که همه ساله از جانب مقام معظم رهبری در ابتدای سال مطرح می‌شود، مردم و مسئولین را متوجه مشکلات، نقاط کور و نیازهای روز کشورمان میکند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در شرایطی که رشد اقتصاد یکی از اساسی‌ترین اهداف شعارهای اعلامی رهبری در سالهای اخیر بوده ، تکیه بر تولید نیز یکی از اساسی ترین فاکتورها جهت رشد و شکوفایی اقتصاد و همچنین غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور، بویژه مقابله با تحریمهای اقتصادی است که سالهاست از جانب دشمنان برعلیه مردم ایران اعمال گشته است.

این مسؤول ادامه داد: در این راستا مقام معظم رهبری سالهاست به درستی به این نتیجه رسیده اند که رمز تقویت و رشد اقتصاد ایران "گردش چرخ تولید" است و بر همین اساس چند سالیست که "تولید" را محور اصلی شعار سالهای گذشته قرار داده اند و معظم اله بر تقویت تولید و رفع موانع تأکید کرده‌اند.

وی گفت: قوی و قدرتمند شدن اقتصاد ایران که مقام معظم رهبری نیز به کررات بر آن تأکید داشته و دارند، در گرو "گردش چرخ تولید"، صنعتی شدن و افزایش تولیدات داخلی آنهم تولیداتی با کیفیت عالی است که با عنایت به استعداد و ظرفیتهای وسیعی که در کشورمان وجود دارد و با اراده، همت و خرد جمعی، مدیریت صحیح و تدوین و اِعمال سیاستهای درست میتوان این مسیر را به درستی طی و به اهداف موردنظر دست یافت.

شجاعی بیان کرد: گردش قدرتمند چرخ تولید، هم تجارت و اقتصاد را از رکود خارج میکند، هم با صادرات کالاهای تولید شده داخلی، ارزآوری افزایش و سطح درآمد ارزی کشور رشد میکند، ضمناً روز به روز سطح بیکاری را کاهش و اشتغال کلان ایجاد مینماید.

وی گفت: در خصوص شعار سال نیز نباید بی تفاوت بود و اجرای آن را نادیده گرفت و کاری کرد که در انتهای سال به کلمه متأسفانه برسیم و بگوییم که شعار امسال نیز از شعار به عمل تبدیل نشد همانطور که رهبر انقلاب در بیانات خودشان بارها به صراحت اعلام فرمودند که اجرای شعار سال به این معنا نیست که تعدادی تابلو و بیلبورد در سطح خیابانها نصب کرده و فقط روی سربرگ ادارات و وزارتخانه نصب گردد و باید همت و عزم عمومی و جدی باشد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار