این کیف جادویی صاحب خود را پولدار کرد! + عکس

یک زن جوان کیف کوچکی را به قیمت ناچیزی خریداری کرد، اما آن را به قیمت بسیار بالایی فروخت.

چندلر وست  از کارولینای شمالی یک کیف را به قیمت کمتر از ۱ پوند خریداری کرد، اما آن را به قیمت ۶۰۰۰ پوند فروخت. این زن وقتی متوجه شد که کیفی که کمتر از یک پوند خریده است با الماس واقعی ساخته شده، آن را به قیمت ۶۰۰۰ پوند فروخت.


بیشتربخوانید


این زن جوان که این کیف عتیقه کارتیه متعلق به دهه ۱۹۲۰ را از یک فروشگاه آنلاین خریداری کرده بود گفت  وقتی این کیف را خریده، فقط فکر می‌کرده که قدیمی است و نمی‌دانسته که ارزش واقعی آن چقدر و متعلق به چه زمانی است. تا اینکه یک جواهرساز به او گفته که تمام سنگ‌های روی کیف واقعی هستند.

کیف گران قیمت

او به یک گروه فیس بوک رفته تا اطلاعات بیشتری در مورد کیف پیدا کند. یکی از اعضای گروه به او گفته که این کیف توسط برند لوکس فرانسوی کارتیه در دهه ۱۹۲۰ ساخته شده است. او گفت: «بعد از بررسی، فهمیدم که این کیف واقعا برند کارتیه ۱۹۲۰ است. سپس یک جواهرساز تایید کرد که تمام ۱۲ سنگ روی کیف از الماس واقعی هستند.»

منبع: سایت طلا

برچسب ها: عجیب ترین ها ، جواهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۷:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
خدا همچین کیفی رو نصیب ما هم کنه الاهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام من از مصوبه شورای عالی کار که 27 درصد به حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به ناحق وغیرقانونی وخلاف ماده 41 قانون کار و خلاف اصل 31 و 43 قانون اساسی است در سازمان دیوان عدالت اداری شکایت کردم
آخرین اخبار