۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی مصداق تفسیر دعای تحویل سال

سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام) و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

در متن بیانیه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی آمده است: در طلیعه ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی هستیم، که حقیقتاً انقلاب اسلامی ایران مصداق تفسیر دعای تحویل سال «یا مُحَوِّلَ الحَولِ وَ الاَحوالِ حَوِّل حالَنا اِلیٰ اَحسَنِ الحال» می‌باشد؛ زیرا این نظام به رهبری امامین انقلاب توانست، تحول عظیمی در جامعه ایران، منطقه و عرصه بین‌الملل و معادلات جهانی ایجاد کند.

در این بیانیه تاکید شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات بی‌شماری را به ارمغان آورد، که هویت ملی و اعتماد و عزت نفس، استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، رویش‌های علمی - فناوری، توان مثال‌زدنی بازدارندگی دفاعی، تقویت باور ما می‌توانیم، روحیه ایثار و ایستادگی و شکل‌گیری جبهه مقاومت برابر استکبار و صهیونیسم یکی از ثمرات آن می‌باشد، که الگوی ملت‌های آزاده دنیا شده است.

بیانیه سپاه استان یادآور شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنیه درونی ملت بزرگ ایران را با تقویت باور‌های اعتقادی مستحکم ساخت و این مؤلفه قدرت باعث شد تا زنجیره توطئه‌های مستمر دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تهاجم فرهنگی، جنگ سخت، تحریم اقتصادی، آشوب و اغتشاش و فتنه‌گری و جنگ ترکیبی، یکی پس از دیگری خنثی شده و با شکست مواجه گردند.

در این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی، باعث تحول در زیرساخت‌های کشور در زمینه‌های گوناگون از جمله؛ سدسازی، جاده و ریل، آبرسانی، پالایشگاه و پتروشیمی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، دانشگاه‌ها و صنایع سنگین و نیمه سنگین، اقتصاد مقاومتی شده و این پیشرفت‌ها باعث شد، دولتمردان آمریکایی و غربی اعتراف کنند تحریم‌های سخت و ظالمانه آن‌ها شکست خورده است.


بیشتر بخوانید


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: انقلاب تاریخی و ماندگار ملت ایران، پذیرش یک مسئولیت بزرگ تاریخی بر پایۀ ارزش‌های اسلامی بود. این انقلاب با ابتناء به مبانی دین الهی، متفاوت از دیگر انقلاب‌های معاصر، سرفصل‌های جدیدی را برای انسان عصر حاضر بوجود آورد. دوازدهم فروردین روز انتخاب بزرگ و تاریخی ملت ایران با رهبری پیر روشن ضمیر و عارف واصل امام خمینی (قد سره الشریف) و تأسیس نظام جمهوری اسلامی یکی از درخشان‌ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است که بر اساس اعتقاد به وعده‌های الهی و تکیه بر ملتی آگاه و صبور و داشتن باور عمیق به اسلام ناب و آموزه‌های بی بدیل آن در عصر افول دین و مسخ انسانیت بنا نهاده شد و امروز به پشتوانه مبارزات خستگی ناپذیر این ملت بزرگ و جبهه مقاومت، شاهد افول و فروپاشی صهیونیسم و استکبار جهانی هستیم.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی، علی‌رغم دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی نمونه و اثر بخش از حکمرانی علوی است که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی با تکیه بر اراده و عمل و بلوغ ایمانی و رشد سیاسی در برابر استیلای شرق و غرب تمام‌قد ایستاده و بحمدالله تبدیل به جامعه‌ای الهی و ولایی، مقتدر و شکست‌ناپذیر و همدل و متحد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار