سومین دوره مسابقه عکاسی روز طبیعت در کردستان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: سومین دوره مسابقه عکاسی روز طبیعت با موضوع دوستی با طبیعت و پاکسازی طبیعت از زباله، برگزار می‌شود.

کژال پیرظهیری، مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: علاقمندان می‌توانند از امروز ۱۳ فروردین تا ۲ اردیبهشت (روز زمین پاک) در سومین دوره مسابقه عکاسی روز طبیعت با موضوع دوستی با طبیعت و پاکسازی طبیعت از زباله شرکت و آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه عکاسی با دوربین گوشی تلفن همراه و به طور افقی انجام شود، افزود: چالش بی زباله روز طبیعت (۱۳فروردین) از نگاه دوربین شهروندان از اهداف مهم برگزاری این مسابقه است.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: این دوره از مسابقه با مشارکت انجمن‌های محیط زیست استان از جمله چیا مریوان، پاژین بانه، ژینگه پاریزان سقز، کاریزه سراب قامیش سنندج، جمعیت کردستان سبز و تریفه هورامان برگزار می‌شود.

پیرظهیری با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان هم در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند، گفت: نفرات برتر شرکت کننده در این مسابقه در هفته محیط زیست که از ۱۶ تا ۲۱ خرداد است، معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، سن، شهر، مکان عکس، شماره تماس همراه) و فایل عکس را از طریق شماره ۰۹۱۸۴۶۰۷۳۲۹ در پیام رسان‌های بله، واتساپ و تلگرام ارسال کنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.