به مناسبت ۶۰ سالگی جیمز باند؛

تور سینمایی سکانس‌های جذاب «جیمز باند»

کمپانی تولید کننده سری فیلم‌های جیمز باند، تور پنج روزه‌ای به منظور بازدید از برخی از سکانس‌های جذاب و دیدنی این اثر درنظر گرفته است.

به نقل از هالیوود ریپورتر، برای اولین بار تاکنون، به مناسبت ۶۰ ساله شدن فرنچایز جیمز باند، کمپانی ایئون پروداکشنز (EON Productions) به عنوان تهیه کننده اغلب فیلم‌های جیمز باند، با همکاری یک شرکت مسافرتی لوکس، سفر‌هایی در لوکیشن‌های فیلمبرداری جیمز باند را در برنامه خود دارند.

این برنامه به منظور تجلیل از جیمز باند به عنوان نقطه عطف سینمایی است که در جریان آن، از ماجراجویی‌های جاسوسی خبری نیست و هدف از آن، برنامه سفر برای طرفداران این کار است تا سکانس‌های جذاب جیمز باند به عنوان تجربه‌های کمیاب به واقعیت تبدیل شوند.

برنامه سفر اروپایی تدارک دیده شده توسط کمپانی ایئون پروداکشنز و این شرکت مسافرتی لوکس شامل برنامه و فعالیت‌های الهام گرفته شده از جیمز باند می‌شوند که از آن جمله می‌توان به سکانس‌هایی از تعقیب و گریز در شهر لندن، حضور در اصطبل سلطنتی، پریدن از هواپیما از روی دریاچه، اسکی روی آب و... اشاره کرد که در این تور درنظر گرفته شده اند.

گفتنی است قیمت این تور‌های پنج روزه که شامل بدل کاری‌های فیلم جیمز باند، جلوه‌های ویژه و حضور در لوکیشن لوکس آن می‌شود برای هر نفر، از نرخ ۱۸۵۰۰ دلار شروع می‌شود و ۶۰ برنامه هم در دستور کار قرار گرفته است. البته این هزینه برای دو یا چند مقصد و بدون احتساب قیمت بلیط است.

«کریس کوربولد» به عنوان ناظر جلوه‌های ویژه قسمت‌های جیمز باند که موفق به کسب جایزه اسکار هم شده است، زنده کردن این فرنچایز در جریان یک تور پنج روزه را اقدامی عالی دانسته است. از اینرو، بعضی از پشت صحنه‌ها در خصوص چگونگی فروپاشی یک خانه در «کازینو رویال» و تعقیب و گریز‌های کوهستانی «اسپکتر» را در این تور برای مسافران آن امکان پذیر می‌کند.


تور سینمایی سکانس‌های جذاب «جیمز باند»

سری فیلم‌های جیمز باند بر اساس شخصیتی با همین نام که مأمور سازمان ام آی ۶ است، ساخته شده است و جیمز باند در داستان بلندی که «یان فلیمینگ» نوشته با ۰۰۷ کدگذاری شده‌بود.

سری فیلم‌های جیمز باند، یکی از طولانی‌ترین سری فیلم‌هاست که حدود ۶ بازیگر هم ایفاگر نقش جیمز باند بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار