دلیل به جنجال کشیده شدن دربی ایتالیا مشخص شد

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، به دلیل توهین‌های نژادپرستانه تصمیم به انجام خوشحالی پس از گل خاصش برابر یوونتوس گرفت.

اینتر شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و به تساوی ۱-۱ برابر این تیم رضایت داد.

شاگردان سیمونه اینزاگی تا لحظات پایانی با یک گل از حریف عقب بودند، اما در نهایت موفق شدند با تک گل لوکاکو از روی نقطه پنالتی در وقت‌های تلف شده به تساوی برسند تا با شرایط بهتری راهی دیدار برگشت شوند.

این مهاجم بلژیکی پس از گلزنی به سمت هواداران یووه رفت و با گذاشتن انگشت روی لب‌هایش از آن‌ها دعوت کرد که ساکت باشند و بیش از حد خوشحالی نکنند و به همین دلیل با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

اما حالا روایت متفاوتی از اتفاقاتی که در زمین بازی رخ داد منتشر شده که نشان می‌دهد دلیل اصلی رفتار این بازیکن در واقع به توهین‌هایی برمی‌گردد که خطاب به او صورت گرفته است.

لوکاکو در نیمه دوم وارد زمین شد و قصد داشت با ارائه نمایشی خوب و قدرتمند بازی نه چندان خوبش برابر فیورنتینا را جبران کند و به همین دلیل خیلی زود به خاطر تکلی خشن روی فدریکو گاتی کارت زرد دریافت کرد.

مشکل از همین جا شروع شد و این خطا باعث شد که هواداران یوونتوس نسبت به رفتار‌های او اعتراض کنند و حتی بعضی از آن‌ها برای آزار دادن این بازیکن ۲۹ ساله صدای میمون درآوردند تا به نوعی به او توهین کرده باشند.

این دلیل اصلی رفتار لوکاکو بود که از هواداران یووه خواست ساکت باشند و دیگر چنین رفتاری را با او در پیش نگیرند و در نهایت به جنجالی جدی در زمین تبدیل شد که سه کارت قرمز را برای دو تیم به همراه داشت.

برچسب ها: یوونتوس ، اینتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار