کمک ۸۰۰ میلیون ریالی خیرین شهرستان انار برای آزادی زندانیان

 رییس دادگستری شهرستان انار گفت: خیرین شهرستان انار جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی ۸۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

 جواد طالبیان در مراسم جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومان مالی که باحضور امام جمعه وجمعی مسئولین شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، انجام امورات خیر را باقیات و الصالحات برای آن دنیا بر شمرد .

او گفت: بر حسب آیات و روایات ذره‌ای از هر کار خیر دارای پاداش در آخرت می‌باشد.

او تصریح کرد: نظر به اینکه شهرستان انار تک محصولی بوده و با توجه به سرمازدگی اخیر مزارع پسته و وضعیت مالی و معیشتی مردم، هر گونه اقدام اندکی در جهت آزادی یک فرد زندانی از زندان کاری مبارک می‌باشد.

طالبیان اظهار کرد: می‌توان با تشکیل جلسات از سوی ستاد دیه استان کرمان با اصناف، کشاورزان، کارخانه داران و خیرین شهرستان و تبیین فعالیت‌های ستاد دیه اقدامات خوبی در جهت آزادی زندانیان انجام گیرد.

او افزود: مردم خیر شهرستان انار اگر از اقدامات ستاد دیه در جهت آزادی زندانیان اطلاع داشته باشند مطمئناً همکاری لازم را خواهند نمود و اگر شرایط برگزاری بهتر باشد مطمئنا خروجی آن در جهت کمک مردم بیشتر می‌شود.

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان نیز کمک به زندانیان را یک نمونه از موارد بارز انفاق دانست و گفت: معمولا زندانیان نان آور خانواده هستند و حضور آن در زندان و عدم وجود وی در خانواده منجر به بروز مشکلات عدیده‌ای برای آن خانواده می شود.

برچسب ها: گلریزان ، ستاد دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار