برنامه‌های فرهنگی با هدف ماندگاری مسافر در سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی با هدف ماندگاری مسافر در استان اجرا می‌شود، گفت: انجام این برنامه‌ها در نوروز در کاهش تصادفات و ماندگاری مسافران نقش داشت.

کرم زاده  با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی با هدف ماندگاری مسافر در استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: ایام عید نوروز سال جاری برگزاری این قبیل برنامه‌ها تجربه خوبی در راستای نحوه برگزاری و تلاش برای جذب مسافران به استان بوده است.

وی با بیان اینکه تغییر استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری همچنان با قدرت دنبال می‌شود، افزود: یکی از راه‌های تحقق این آرمان نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی با برپایی نمایشگاه‌ها، سیاه چادر و غیره است که در کاهش تصادفات و افزایش ماندگاری مسافران نقش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه برپایی نوروز گاه‌ها، نصب المان‌های نوروزی و غیره دیگر مواردی که توانست در معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری سهمی داشته باشد، ابراز داشت: طی ایام نوروز سال جاری ۲۱ نمایشگاه صنایع دستی با ۲۱۸ غرفه و ۲۳ نوروز گاه در سطح استان سمنان برپا شده کرم زاده عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی با هدف ماندگاری مسافر در استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: ایام عید نوروز سال جاری برگزاری این قبیل برنامه‌ها تجربه خوبی در راستای نحوه برگزاری و تلاش برای جذب مسافران به استان بوده است.

وی با بیان اینکه تغییر استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری همچنان با قدرت دنبال می‌شود، افزود: یکی از راه‌های تحقق این آرمان نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی با برپایی نمایشگاه‌ها، سیاه چادر و غیره است که در کاهش تصادفات و افزایش ماندگاری مسافران نقش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه برپایی نوروز گاه‌ها، نصب المان‌های نوروزی و غیره دیگر مواردی که توانست در معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری سهمی داشته باشد، ابراز داشت: طی ایام نوروز سال جاری ۲۱ نمایشگاه صنایع دستی با ۲۱۸ غرفه و ۲۳ نوروز گاه در سطح استان سمنان برپا شده است.است.رشیدی غروب یکشنبه در حاشیه بازدید از روند برپایی نمایشگاه و بازارچه هنرستانی شهر سمنان ضمن بیان اینکه بازارچه تولیدات دانش آموزان هنرستان استان سمنان برپا می‌شود، ابراز داشت: همه ساله برپایی این نمایشگاه در هفته مشاغل در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار و دستاوردهای دانش آموزان رشته فنی و حرفه‌ای کار و دانش به نمایش گذاشته خواهد شد، افزود: برای تشویق دانش آموزان این آثار تولیدی به فروش خواهد رسید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه آثار تولیدی نمایشگاه معرفی مشاغل متمرکز در هنرستان‌های دخترانه و پسرانه به معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد، ابراز داشت: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه پایه نهم از این نمایشگاه‌ها بازدید خواهند داشت.

رشیدی با بیان اینکه در برپایی این نوع نمایشگاه‌ها معرفی مشاغل و هدایت تحصیلی دانش آموزان هدف عمده است، تصریح کرد: این مهم می‌تواند به انتخاب درست دانش آموزان برای تعیین شغل آینده آنها نقش مؤثر داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار