کمبود نیروی انسانی، بزرگ ترین چالش معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان/ آموزش رایگان نیروهای متقاضی کار در جنوب کرمان

مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت: کمبود نیروی فنی و متخصص در جنوب کرمان، بزرگ ترین چالش معادن و صنایع معدنی در تامین نیروی مورد نیاز خود است.

مسلم مروجی فرد در جلسه کارآفرینی، ایده پردازی و اشتغال در جنوب کرمان با بیان اینکه کمبود نیروی فنی و متخصص در جنوب کرمان، بزرگ‌ترین چالش معادن و صنایع معدنی در تامین نیروی مورد نیاز خود است، گفت: نیرو‌های متقاضی کار را رایگان آموزش می‌دهیم.  

او افزود: با توجه به نیاز سنجی انجام شده و با رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد، آموزش نیرو‌های تخصصی مورد نیاز معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان به همت  شرکت ایمیدرو انجام خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان داشت: برای تامین نیروی فنی مورد نیاز صنعت، معدن و صنایع معدنی، از سوی شرکت ایمیدرو، آموزش و امکانات آموزشی نیرو‌های متقاضی کار محقق خواهد شد تا ضمن اشتغال زایی برای جوانان بومی جنوب کرمان، نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن نیز تامین شود.

او گفت: این آموزش‌ها در ۲ شهرستان جیرفت و عنبرآباد در مراکز فنی و حرفه‌ای و در شهرستان کهنوج از طریق یک مرکز علمی کاربردی به همت شرکت ایمیدرو انجام خواهد شد.

 مروجی فرد همچنین گفت: همایش بزرگ سرمایه گذاری در جنوب کرمان  با حضور مسئولان و تعدادی از سرمایه گذاران برگزار شد و  در این همایش درباره نحوه سرمایه گذاری در جنوب کرمان  بحث و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار