اهمیت حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور/ ضرورت فعال بودن عرصه‌های علم و اندیشه ورزی در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به اهمیت حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت تاکید کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی به اهمیت حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت تاکید کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری فعال بودن عرصه‌های علم و اندیشه ورزی در کشور ضروری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش تجلیل از خادمین و عوامل اجرایی راهیان نور دانشجویی سال ۱۴۰۱ استان اردبیل گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد و مفهوم قدرت در دنیای کنونی متفاوت شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی عرصه را برای دشمنان اسلام تنگ‌تر کرد، افزود: هدف پیروزی انقلاب اسلامی نیز گسترش صلح، عدالت و آگاهی در جهان بود.

او تصریح کرد: کشورمان بعد از انقلاب اسلامی تولید قدرت کرد و برای احیای عظمت از دست رفته خود به میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز کشورمان با درایت جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و ... با رشد چشمگیری مواجه شده است؛ بطوریکه جمهوری اسلامی ایران در حال قرارگیری در بین قدرت‌های اول دنیا است که همه این موارد قطعا بدون هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شجاعت‌های معظم له دست یافتنی نمی‌شد.

سلیمانی با اشاره به رشادت‌های لشگر حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، گفت: باور "ما می‌توانیم" که در دوران دفاع مقدس بدست آمد، کشور ما را در تمام عرصه‌ها جزو  کشور‌های برتر دنیا قرار داد.

او تاکید کرد: جای خرسندی است که بسیج در استان اردبیل بستر را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور و برنامه‌های مختلف در کنار آن مهیا کرده است و این اهمیت بسیاری برای ما دارد؛ چراکه هدف از برگزاری این اردو‌ها این است که ظرفیت‌ها را به جوانان نشان داده و بدانیم مسیر ما در آینده چگونه خواهد بود.

سلیمانی با اشاره به ضرورت فعال بودن عرصه‌های علم و اندیشه ورزی در کشور، تاکید کرد: اکنون دشمنان نیز می‌دانند کشور ما در حال طی مدارج بالای علمی است و قدرت علمی و اندیشه ورزی در کشور دشمن را به هراس می‌اندازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار