سردار رادان:

فرماندهی انتظامی استان کرمان پیشرفت‌های مهمی داشته است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فرماندهی انتظامی استان کرمان با تلاش‌ها و حمایت‌های مسئولان استان پیشرفت‌های مهمی هم داشته است.

سردار احمد رضا رادان عصر چهارشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: منظور از سفر به استان کرمان نظارت بر امور از صف تا ستاد بود و خوشبختانه در همه امور و در ارزیابی‌ها این استان نمره خیلی‌دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: قرار شد دوستان در حوزه فراجا چند مشکل استان کرمان که سالیان سال مانده است، حل کنند و برای بهتر کار کردن پلیس کرمان نیز تقویت شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور مقامات ارشد پلیس در استان کرمان بیان کرد: سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و همکارانشان با تلاش و حمایت‌های ویژه مسئولان استان، کارشان با توجه به سازمان، استعداد و امکاناتشان نه تنها قابل قبول بوده است، بلکه پیشرفت هم داشته اند.

وی تاکید کرد: بنا داریم که به همکاران انتظامی در استان کرمان کمک کنیم و آن‌ها قول دادند که در سال ۱۴۰۲ هم با همین عده و نیرو‌ها بهتر از سال ۱۴۰۱ باشند که حتما همین طور خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: از واگذار کردن فرماندهی نیروی انتظامی توسط مقام معظم رهبری به شما که تا جایی شناخت دارم سابقه درخشان و تجربه بالایی به ویژه در دفاع مقدس دارید، بسیار خوشحال هستم.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: با شرایط کشور و اینکه دشمنان ما هر روز نقشه‌هایی دارند شما و مجموعه‌ای که فرماندهی آن را برعهده دارید، به خوبی از پس اتفاقاتی که دشمن می‌خواهد رقم بزند برآمده و دست پیش را همیشه دارید.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی استان کرمان از زمانی که در استان مسئولیت را پذیرفتم بسیار خوب و موفق عمل کرده و نظارت دقیق و میدانی ارزشمندی دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان به دلایل مختلف حساسیت‌های بالایی دارد و پهناورترین استان کشور و همسایه استان‌های مرزی است و مسائل امنیتی خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد:کرمان به دلیل اینکه استان شهید سلیمانی و قرار داشتن مرقد مطهر این شهید بزرگوار مورد توجه همه کشور قرار دارد لذا امیدوارم اگر در جایی ضعف و کاستی در امکانات و تعداد نیرو‌ها وجود دارد، با درایت و تدبیر فرماندهی نیروی انتظامی حل شود تا همچنان بتوانند ماموریت خودشان را در راستای منویات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به خوبی انجام دهند.

وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به حساسیت استان کرمان، اگر ضعف و کاستی در امکانات و عِده و عُده استان کرمان وجود دارد، برطرف شود تا تا نیرو‌های انتظامی استان همچنان ماموریت خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری را به خوبی انجام بدهند.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه برنامه‌های سفر خود به کرمان با خانواده شهید علی برزگر، شهید شاخص نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ دیدار کرد، شهید برزگر سال گذشته در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مطهره سرگلزاده
۲۱:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
باید میزان حقوق و مزایای پرسنل کلانتری‌های مناطق پرخطرنسبت به مناطق کم خط افزایش داشته ودرصدسختی کاربه آنها تعلق گیردکلاننری۱۹واقع درشهرک ایرانمنش مسولیت تامین امنیت دریک ازپرخطرترین و گسترده آرین مناطق شهر باتوجه به بافت پراکنده جمعیت آن دارد که زحمت نیروهای جان بر کف پلیس این یگان رامضاعف کرده بعنوان یکی ازارباب رجوع های این کلانتری که بدلیل کلاهبرداری شاکی شده ام و مراجعات پیگیرومستمربه این نهاددارم و بسیاری اوقات مورد توهین وتهدی کلاهبرداران قرارگرفته ام بسیاری اوقات دراین کلانتری اشک من جاری شده دوست به دامن پلیس شده ام و هربار نیروهای خودم ودلسوزمستقردرکلانتری۱۹باسعه ی صدربه سخنان من گوش داده و وظیفه قانونی خود رابه خوبی انجام داده اندازانجاکه بدلیل کثرت مشکلات گاهی به دیگ کلانتری‌های سطح شهرها گذری داشته ام وقتی مقایسه کرده ام ادب سعه صدرصبرسوادکاری وجدان مداری پرسنل کلانتری۱۹راستوده ام وظیفه خود می‌دانم اززحمات برادران محترم نیروی انتظامی مستقردر این یگان تشکر کنم ودرخواست ترفیع درجه و تشویق برای پرسنل خدوم آن در بخش قضایی نمایم من الله التوفیق با احترام:مطهره سرگلزاده
Iran (Islamic Republic of)
شکست ناپذیر
۰۱:۳۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
جناب سردار ناظری عزیز بین مردم استان بسیارتابسیار عزیزهستن
آخرین اخبار