حکومت اسلامی و شهدا ناجیانی برای کشور

مدیرکل ورزش کرمان گفت: اعتقاد داریم ریشه حکومت اسلامی و تعلق خاطری که مردم به شهدا دارند، می‌تواند نجات دهنده کشور در بخش‌های مختلف باشد.

میثم پاریزی در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران که با حضور معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت دهه کرامت و سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در محل هتل آسمان کرمان برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم در نگاه دستگاه‌های حاکمیتی متولی و هم در نگاه مردم باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود. 

او افزود: در سوی مقابلش هم مردم باید با الگو گرفتن از سیره و راه شهدا و تأسی از مکتب شهید سلیمانی بتوانند زمینه ساز ارتقای بخش‌های مختلف کشور در چارچوب جامعه‌ای متناسب با نام جمهوری اسلامی ایران که مزین به نام شهداست باشند.

پاریزی با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) از دبیران سمن‌های جوانان و معاونت فرهنگی و امور جوانان به واسطه برگزاری این گونه آیین‌ها سپاسگزاری کرد.

او با تأکید بر اینکه باید این نگاه در بین جامعه وجود داشته باشدکه شهدا زنده اند و در بین ما حضور دارند، به حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت اشاره کرد و گفت: هم اکنون مصدومان آن حادثه با توسل به شهدا، هم روز‌ها را سپری می‌کنند و هم توانسته اند وضعیت جسمی و روحیشان را ارتقاء دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه سخت‌ترین مریض آن حادثه من بودم، خداوند را سپاس گفت و افزود: مدیون خون شهیدان، دعای خانواده معظم شهدا و توسلات شهدا هستم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، خداوند به همه عزت دهد با کار عملیاتی، اجرایی و در عمل ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

او با بیان اینکه در شرایط خاص امروز حرف‌های شعاری برای مردم جذابیت ندارد تصریح کرد: امروز اعتقاد داریم ریشه حکومت اسلامی ما و تعلق خاطری که مردم به شهدا دارند، می‌تواند نجات دهنده کشورمان در بخش‌های مختلف باشد.

پاریزی بیان داشت: امیدواریم همه در هر مسئولیتی که هستیم، تلاش کنیم و جوانان با تأسی از شهدا و شهید تاریخ ساز حادثه کربلا حضرت علی اکبر (ع) بتوانند اتفاقات خوبی برای آینده کشور رقم بزنند.

او افزود: با امید به آینده و امیدواری کار را در بخش‌های مختلف ادامه می‌دهیم و آرزو می‌کنیم بیش از پیش شاهد پیشرفت ورزش استان در همه عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار