همایش فرماندهان و کارکنان یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی و اردبیل

همایش فرماندهان و کارکنان یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی و اردبیل بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر درمحل سینما سرباز تبریز با حضور ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی و اردبیل با بیان اینکه روز سوم خرداد برای ما روزی بسیار مهم، خاطره‌انگیز و افتخارآفرین است گفت: خرمشهر هم یادآور تلخ‌ترین روز تاریخ دفاع مقدس و هم یادآور شیرین‌ترین ساعات و روز در دوران دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی نسب با اشاره به پیروزی ملت ایران در برابر دشمن تا دندان مسلح که از سوی همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها پشتیبانی می‌شد افزود:عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اظهار اینکه بازپس گیری خرمشهر تنها یک عملیات نظامی نبود و به عنوان نمادی بین نیرو‌های حق و باطل مطرح است تصریح کرد: فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس بود که باعث شد از آن زمان به بعد، دنیا دید خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه جهاد امروزه هم برای حفظ امنیت این مرز و خاک ادامه دار تاکید کرد: ما باید با تفکر جهادی و روحیه شهادت طلبی در راستای دفاع از دستاورد‌های گرانبهای شهدا قدوم مثبتی برداریم و در حراست از دستاورد‌های این انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم.

برچسب ها: خرمشهر ، سوم خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار