گام‌های جدید کاخ سفید برای مطالعه خطرات هوش مصنوعی

کاخ سفید قصد دارد یک جلسه استماع با کارگران برگزار کند، تا تجربیات آن‌ها از فرآیند به کارگیری فناوری‌های خودکار توسط کارفرمایانشان را دریابد.

کاخ سفید اعلام کرد که از کارگران می‌پرسد که چگونه کارفرمایانشان از هوش مصنوعی (AI) برای نظارت بر آن‌ها استفاده می‌کنند، زیرا سرمایه‌گذاری‌های فدرال را در این فناوری اختصاص می‌دهد که انتظار می‌رود ماهیت کار را تغییر دهد.

کاخ سفید یک جلسه استماع با کارگران برگزار خواهد کرد تا تجربه آن‌ها را در استفاده کارفرمایان از فناوری‌های خودکار برای نظارت و ارزیابی درک کند. این فراخوان شامل کارشناسان، پژوهشگران و سیاستگذاران خواهد بود.

میلیون‌ها کاربر برنامه‌ها و ابزار‌های هوش مصنوعی را امتحان کرده‌اند، که حامیان می‌گویند می‌توانند تشخیص‌های پزشکی، نوشتن فیلمنامه، ایجاد خلاصه‌های قانونی و نرم‌افزار اشکال‌زدایی را انجام دهند، که منجر به نگرانی فزاینده در مورد اینکه چگونه این فناوری می‌تواند منجر به نقض حریم خصوصی، تصمیم‌های انحرافی در استخدام و کلاهبرداری‌های قدرت شود، می‌شود.

به عنوان بخشی از ارزیابی خود از این فناوری، دولت همچنین گام‌های جدیدی را اعلام خواهد کرد، از جمله نقشه راه به‌روز شده برای سرمایه‌گذاری فدرال در تحقیقات هوش مصنوعی، درخواست ورودی عمومی در مورد خطرات هوش مصنوعی و گزارش جدیدی از وزارت آموزش درباره نحوه تاثیرگذاری هوش مصنوعی در آموزش، یادگیری و تحقیق.

جلسه استماع و اقدامات جدید پس از دیداری که جو بایدن، رئیس‌جمهور در این ماه با مدیران اجرایی شرکت‌های برتر هوش مصنوعی، از جمله مایکروسافت و گوگل داشت، انجام شد. در این جلسه بر لزوم شفافیت بیشتر شرکت‌ها در مورد سیستم‌های هوش مصنوعی و اهمیت ارزیابی ایمنی چنین محصولاتی تمرکز شد.

کاخ سفید اعلام کرد که بایدن نیز از این فناوری استفاده و آن را آزمایش کرده است.

کمی پس از اعلام نامزدی بایدن برای انتخاب مجدد، کمیته ملی جمهوری خواه ویدئویی را تهیه کرد که در آن آینده‌ای دیستوپیایی در دوره دوم ریاست جمهوری بایدن به تصویر می‌کشید که کاملا با تصاویر هوش مصنوعی ساخته شده بود. انتظار می‌رود با گسترش فناوری هوش مصنوعی، چنین تبلیغات سیاسی رایج‌تر شوند.

منبع: رویترز

برچسب ها: هوش مصنوعی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
اونا کجا و ما کجا
دنبال گوشت و شکر و ...
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۹:۵۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۹:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

چه چیزی را بررسی می کنید؟
مگر هوش مصنوعی مال خودتان و مال آمریکا نیست؟
چطور تیک تاک را مسدود کردید و حالا درباره هوش مصنوعی،
فکر می کنید؟
آخرین اخبار