کاروان زیر سایه خورشید به زرند رسید

همزمان با دهه کرامت، کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با استقبال پرشور مردم وارد شهرستان زرند شد.

عطر حرم رضوی فضای شهرستان زرند را معطر کرد و مردم خداجوی و متدین با حضور در گلزار شهدا تجمع و از خادمین حرم امام هشتم (ع) با ذکر صلوات و اهدای گل استقبال کردند و ارادت خالصانه خود را به خورشید هشتم آسمان امامت و خادمان بارگاه ملکوتی آن حضرت به نمایش گذاشتند.

در این آئین معنوی، خدام حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک شده بارگاه امام هشتم ع، در گلزار مطهر شهدای زرند حضور یافتند و با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به شهیدان والا مقام ادای احترام کردند.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در این آیین حضور خدام در نقاط مختلف جامعه را کاری ارزشمند و ماندگار دانست و افزود: حضور پرشور آحاد مختلف مردم در مراسم استقبال و جشن بزرگ زیر سایه خورشید نشان داد مردم عاشق و دلداده امام رضا (ع) هستند و این را در این مراسم پرشور و شرکت در برنامه‌های دهه کرامت به خوبی نشان دادند.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند هم در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: حضور پربرکت خدام رضوی در نقاط مختلف کشور معنویت و نشاط خاصی برای شهروندان به همراه دارد و حضور خدام حضرت علی ‌بن موسی الرضا (ع) در شهرستان زرند سبب افتخارمان است که با حضور خدام در این شهرستان عطر حرم رضوی در کوچه‌های شهر ما پیچید و حضور خدام رضوی در برنانه‌های مختلف تدارک دیده در واقع، عطر حرم رضوی فضای این شهرستان را معطر کرد.

به گفته ناصر ایرانمنش مسئول برگزاری مراسمات در شهرستان زرند خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید در ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در این شهرستان شرکت کردند.

او تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، غبار رویی قبور مطهر شهدا، عیادت از بیماران و جشن زیر سایه خورشید را از مهمترین برنامه‌های این کاروان در شهرستان زرند عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار