اجرای ۱۴ طرح بنیاد کرامت رضوی با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان در کشور

همزمان با دهه کرامت، ۱۴ طرح خدمت رسانی ملی و استانی بنیاد کرامت رضوی به ارزش هزار میلیارد ریال در مشهد آغاز و بهره برداری شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی امروز  در آیین آغاز و بهره برداری از این طرح‌ها در مشهد گفت: بهره‌برداری از چاهک‌های آب در سیستان و بلوچستان، آزادسازی زندانیان، توزیع جهیزیه، تشرف هزار بیمار صعب العلاج زیارت اولی و هزار زن سرپرست خانوار به حرم مطهر امام رضا (ع) از جمله این طرحهاست.
محمدحسین استاداقا افزود: امروز ۳۰۰ چاهک از مجموع ۵۰۰ چاهک آب کشاورزی مورد نیاز در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید و تحویل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شد و باقی مانده چاهک‌ها نیز طی ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: آغاز جشنواره فرهنگی - ورزشی در ۲۰۲۰ محله محروم کشور از دیگر این طرحهاست که تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.
بنیاد کرامت رضوی به عنوان نهادی مردمی و جهادی، تحت اشراف تولیت آستان قدس رضوی تشکیل شده است  تا منابع اختصاص یافته از آستان قدس رضوی، در فعالیت‌هایی اثربخش و ماندگار جریان یابد.

بنیاد کرامت رضوی خدمات خویش را در پنج عرصه خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در بحران‌ها و بلایای طبیعی، ارائه خدمات اجتماعی به محرومان در عرصه‌های تخصصی، فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در عرصه بین الملل و اقدامات عمومی و زیرساختی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.