ارسال تجهیزات ورزشی به ۳۵۰۰ مدرسه استان کرمانشاه

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ارسال تجهیزات ورزشی به ۳۵۰۰ مدرسه استان در سال گذشته خبر داد.

علی امرایی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز (نهم خرداد) در مراسم تجلیل از معلمین موثر درس تربیت بدنی استان در خانه معلم شهر کرمانشاه، با اشاره به رخداد‌های خوب صورت گرفته در استان در حوزه توزیع تجهیزات ورزشی بین مدارس، گفت : سال گذشته برای تمامی مدارس روستایی، عشایری و دولتی استان تجهیزات ورزشی ارسال کردیم و اگر مدرسه‌ای تجهیزات ورزشی دریافت نکرده می‌تواند با ارائه درخواست پیگیر دریافت این تجهیزات باشد.

امرایی یادآور شد: سال گذشته از مجموع ۴۵۰۰ مدرسه استان ۳۵۰۰ مدرسه تجهیزات ورزشی دریافت کرده اند.

امرایی سپس با اشاره به راه افتادن پویش "من بهترین معلم تربیت بدنی هستم"، گفت: این پویش به پیشنهاد استان کرمانشاه راه افتاده و تاکنون ۱۷۰ نفر از معلمین تربیت بدنی کشور به آن پیوسته اند.

امرایی با بیان اینکه معلم ورزش‌های کرمانشاه استقبال خوبی برای پوستن به این پویش نداشته اند، ابراز امیدواری کرد: شاهد گرایش بیشتر معلم‌های تربیت بدنی برای پیوستن به این پویش باشیم.

امرایی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری یک همایش در سطح ملی برای این پویش را به وزارتخانه داده ایم، گفت: در صورت موافقت وزارتخانه همایش را با حضور معلم‌های برتر تربیت بدنی کشور در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

امرایی با بیان اینکه معلم‌های تربیت بدنی محبوب‌ترین معلم‌ها نزد دانش آموزان هستند، گفت: معلم‌های ورزش می‌توانند تاثیرگذاری زیادی روی دانش آموزان داشته و به عنوان یک الگو برای آن‌ها مطرح شوند.

 وی تاکید کرد: معلم‌های تربیت بدنی باید در ساعات زنگ ورزش به دانش‌آموزان پویایی و نشاط هدیه بدهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار