نمایشگاه شوق زندگی عکاسان کهگیلویه و بویراحمد در شیراز گشایش یافت

نمایشگاه آثار هنرمندان عکاس استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «شوق زندگی» در نگارخانه مهر و ماه حوزه هنری فارس واقع در شیراز گشایش یافت.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرمندان عکاس کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «شوق زندگی» امروز، ۹ خردادماه در نگارخانه مهر و ماه حوزه هنری فارس در شیراز برگزار شد.

شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به آثار نمایش داده‌شده در این رویداد گفت: فارس و کهگیلویه و بویراحمد هویتی مشترک دارند و ما نیازمند این ارتباطات هستیم.

او گفت: سال گذشته دوره توانمندسازی عکاسان استان را برگزار کردیم و محصول این جریان تولید آثار ارزشمندی است که بخشی از آن‌ها در این نمایشگاه عرضه شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شیراز نخستین مأوا و منزل هنرمندان استان ماست و ارتباط فرهنگی متقابل همیشه وجود داشته و امیدواریم ما نیز بتوانیم به سهم خویش گامی در این مسیر برداریم.

وحید نمازی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس نیز در این مراسم گفت: ما همواره از ارتباط متقابل هنرمندان حمایت می‌کنیم و این ارتباط را برای پیشرفت در عرصه هنر ضروری می‌دانیم لذا همیشه از پیشگامان ارتباطات هنری بوده‌ایم و نمایشگاه حاضر، یکی از جلوه‌های این ارتباط است.

وی با اشاره به موضوع نمایشگاه که به زندگی مردم به‌ویژه عشایر غیرتمند منطقه می‌پردازد، افزود: زندگی عشایر سرشار از ارزش‌ها و زیبایی‌هایی است که ثبت شدن آن‌ها در قالب‌های هنری همچون عکاسی اهمیتی افزون‌تر به آن می‌بخشد.

در ادامه مراسم نمایشگاه شوق زندگی با حضور تنی چند از هنرمندانی که آثارشان در نمایشگاه حضور دارد و مسئول دفتر هنر و ادبیات مردمی عشایری فارس گشایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار