اعلام برنامه‌های دومین سفر رئیسی به آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی برنامه‌های دومین دور سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را به این استان تشریح کرد.

عابدین خرّم با بیان اینکه این سفر در روز‌های آینده به استان انجام می‌شود گفت: رئیس جمهور در این سفر، با مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دیدار می‌کند و نشستی با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خواهد داشت.

وی بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: بخشی از این طرح‌های مهم مصوب شده در تبریز با حضور رئیس جمهور و وزرا در شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: همچنین طرح‌ها و منابعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس جمهور مصوب خواهد شد و تفاهم نامه‌ای با بخش خصوصی انجام خواهد شد تا توسعه استان شتاب گیرد.

خرّم اضافه کرد: طرح انتقال آب سد گرمی چای میانه، طرح ریلی بستان آبان - خاوران و هیپ لیچینگ مس سونگون از طرح‌های آماده افتتاح استان است.

به گفته سخنگوی دولت، پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور در دور دوم سفر‌ها به آذربایجان شرقی است که در انتهای هفته آینده انجام می‌شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی که ۱۲ خرداد سال گذشته انجام شد ۱۹ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای انجام طرح‌ها در حوزه‌های مختلف و ۱۲ هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات برای بخش تولید مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طیبه کاظمی سردرود
۱۰:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
با عرض سلام و خیر مقدم حضور رئیس جمهور در قهرمان با ایمان و مخلص و هیئت همراه به استان آذربایجان شرقی شهید پرور قهرمان.
امیدوارم در تمام برنامه ها و طرح های خداپسندانه پیش خدا و بندگان خوبش موفق باشید. از شما رئیس جمهور محترم و دست اندرکاران یک خواهشی دارم و این که به اتمام هرچه سریع‌تر مسیر بالا گذر و انتهای سردرود رسیدگی شود با تشکر و آرزوی سلامتی و سرافرازی.
Iran (Islamic Republic of)
طیبه کاظمی سردرود
۱۰:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
با عرض سلام و خیر مقدم حضور رئیس جمهور در قهرمان با ایمان و مخلص و هیئت همراه به استان آذربایجان شرقی شهید پرور قهرمان.
امیدوارم در تمام برنامه ها و طرح های خداپسندانه پیش خدا و بندگان خوبش موفق باشید.
از شما رئیس جمهور محترم و اندرکاران یک خواهشی دارم و این که به اتمام هرچه سریع‌تر مسیر بالا گذر و انتهای سردرود رسیدگی شود با تشکر و آرزوی سلامتی و سرافرازی.
آخرین اخبار